• OMX Baltic0,2%293,4
  • OMX Riga0,18%912,43
  • OMX Tallinn−0,05%1 961,43
  • OMX Vilnius0,11%1 229,08
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,09%9 236,26
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,35
  • OMX Baltic0,2%293,4
  • OMX Riga0,18%912,43
  • OMX Tallinn−0,05%1 961,43
  • OMX Vilnius0,11%1 229,08
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,09%9 236,26
  • Nikkei 225−0,57%45 045,81
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,35
  • 12.10.10, 16:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hennoste: uudisnuppudest arvan halvasti

Tartu Ülikooli ajakirjandusõppejõud Tiit Hennoste arvab väga halvasti uudisnuppudest, kus reklaami ja sisu kokku segatakse.
"Minu arvates esiteks ajakirjandus kaotab raha, teiseks kaotab ta sellega väga palju oma usaldusväärsusest ja kolmandaks on see meediaeetika rikkumine," põhjendas ta.
Meedia sõltumatus on tema usaldusväärsuse garant ja selline käitumine näitab lugejale, et meedia allub reklaamijatele, lisas Hennoste.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele