Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
McDonald'si agressiivne strateegia kandis vilja
Maailma suurim kiirtoidukett McDonald's suutis kolmandas kvartalis kasvatada enda kasumit 10% võrra, millele aitas kaasa agressiivne müügistrateegia.
McDonald's teenis kolmandas kvartalis 1,39 miljardit ehk 1,29 dollarit kasumit, vahendab Bloomberg. Aasta varem olid vastavad näitajad 1,26 miljardit ja 1,15 dollarit.
Burgerimüüja käive kasvas 4,3%, 6,3 miljardi dollarini. Tulemused olid väga head, sest analüütikud prognoosisid 6,23 miljardi dollarilise käibe juures kasumiks 1,25 dollarit aktsia kohta.
Mõistagi on majanduslikult rasked ajad sundinud inimesi rohkem koduse toidu kasuks otsustama, kuid McDonald's on üldisele suunale vastu ujunud ning andnud inimestele üha enam põhjust eelistada just nende menüüd. Firma on agressiivselt müüki toonud uusi tooteid (vrapid, smoothyd) ning pakkumas dollarilist lõunasööki.
Väga hästi läheb firmal just arenevatel turgudel, sest vähemalt aasta avatud restoranides tõusis müük 8,1% nii Aafrikas, Aasias kui ka Lähis-Idas. Ühendriikides tõusis vastav näitaja 5% ning Euroopas 4,1%.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California