Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Nordea: oleme püüdnud pangateenust ühtlustada
Nordea Pank on omalt poolt püüdnud riikidevahelisi pangateenuseid ühtlustada nii palju kui võimalik, rääkis Nordea Eesti administratsioonijuhi Regina Raag.
Täna kirjutas Äripäev, et välismaale tööle või äri laiendama läinud eestlasel tuleb tõdeda, et senises kodupangas koheldakse teda kui teise sordi inimest ja Eesti dokumentidega pole enamasti midagi peale hakata.
„Pankade kohustusi kliendisuhte loomisel sealhulgas konto avamisel reguleerib vastava panga asukohamaa seadusandlus. Asukohamaa seadusandlust tuleb kohaldada ka nende isikute suhtes, kes on samasse gruppi kuuluva, kuid teises riigis asuva panga kliendiks,“ selgitas Raag.
Nordea grupi siseselt otsitakse Raagi kinnitusel järjest enam võimalusi nii seadustest tulenevate kohustuste täitmisel kui ka süsteemide ühtlustamisel. Näitena võib tuua sularahaautomaatidest tasuta raha väljavõtmise võimaluse eraisikutele Nordea automaatidest kõikides Nordea asukohariikides, lisas Raag.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.