Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Lumetorm uputab infoliini hädakõnedesse
Lumetorm on ööpäeva jooksul kasvatanud infopäringute hulga Ekspress Hotline'i infoliinile kolmekordseks – kokku on viimase 24 tunni jooksul numbri 1182 valinud enam kui 7000 inimest.
Ekspress Hotline'i esindaja Triin Vesperi sõnul tuntakse peamiselt huvi teeolude ning ühistranspordi liikumiste vastu. Asutustest nõutakse enim taga linna- ja vallavalitsuste kontakte ning maanteeameti ja Eesti Energia telefoninumbreid – põhjuseks ikka teeolud ja tormist tingitud elektrikatkestused.
"Et helistajatele võimalikult operatiivset teavet jagada, tegelevad operaatorid hetkel ka omalt poolt kõikvõimaliku täiendava info hankimisega: helistavad enimküsitud numbritele, koguvad vastuseid levinumatele küsimustele ning hoiavad silma peal värskematel uudistel," sõnas Vesper.
Hoolimata sagenenud kõnede tõttu kasvanud koormusest on infoliini töö tema kinnitusel kontrolli all ning erandkorras on ametis ka tavalisest enam operaatoreid. "Kuna lumetorm on kogu Eestis igapäevarütmi segamini löönud, siis kipuvad helistajad sageli igati mõistetavalt emotsionaalsed olema ja operaatoritele oma muret kurtma. Püüame omalt poolt igal võimalusel hädasolijatele vastu tulla ning kogu oma nõu ja jõuga abiks olla," lisas Vesper.
Infovahendusfirma AS Ekspress Hotline tegutseb Eesti turul 1993. aastast, firma omanik on infomeedia kontsern Contact Holding.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.