• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Analüütik Ekspressist: muudatused võivad olla head

    Swedbank Marketsi analüütik Risto Hunt leiab, et laias laastus on Ekspress Grupis reorganiseerimine hea uudis.

    "Kolimistega kaasnevad kindlasti mingisugused kulud ning olenevalt nende suurusest võib ühekordsete kulude tõttu kasumlikkus veidi kannatada. Kuid nagu ütlesin, oleneb kõik kulude suurusest. Pikemas perspektiivis peaksid parema organiseerituse tõttu äritegevuskulud aga langevad ehk kasumlikkus peaks paranema. Kuna tegevus kolitakse ühte kohta ja infoliikumine peaks seeläbi paranema, usun, et tõuseb ka toodete kvaliteet ning suudetakse kliendibaasi suurendada," rääkis Hunt.
    Ekspress Grupis viiakse sel aastal läbi suur reorganiseerimisprotsess, mille käigus koondatakse kokku ettevõtteid ja integreeritakse üksusi ja tootmisprotsessi.
    Meediakontsern liidab AS Eesti Päevalehe ja AS Eesti Ajalehed, mille tulemusena sünnib ettevõte, mis kirjastab kolme ajalehte: Eesti Päevaleht, Eesti Ekspress ning Maaleht.
    Paralleelselt kahe ettevõtte liitumisega luuakse AS-i Eesti Ajalehed uue tütarfirmana raamatukirjastamisega tegelev ettevõte, kuhu koondatakse kogu senine Eesti Ekspressi, Maalehe ning Eesti Päevalehe kaubamärgi alt toimunud raamatute kirjastamine. 
    Uue raamatute kirjastamise ettevõtte loomine algab koheselt, Eesti Päevalehe AS-i ning AS-i Eesti Ajalehed ühinemine viiakse lõpuni käesoleva aasta sügiseks.
    Ettevõtete ühinemise käigus luuakse Ekspress Grupi ühine multimeedia uudisruum.
    Uudisruumi koondatakse kõigi Ekspress Grupi poolt 100% omatud ettevõtete toimetused. Uudisruumis leiavad omale koha Delfi, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe ning Maalehe ning eelnimetatud ajalehtede kuukirjade toimetused.Kõigi ajakirjandustoodete tugistruktuurid kolitakse senistesse Eesti Ekspressi ning Maalehe ruumidesse Narva mnt 11e. AS Delfi loobub oma senistest bürooruumidest Rävala tänaval. 
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum
Seotud lood

Sille Pettai: rohepööre vajab heas mõttes survet
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
Me ei saa eeldada, et ühiskonna meel muutub pelgalt riigi võetud rohepöörde eesmärkide najal. Vajame sotsiaalset ja seadusandlikku survet ning raami, kirjutab SmartCapi fondijuht Sille Pettai Äripäeva idufirmade portaalis foundME.
USA aktsiate pika mõõnaperioodi lõpetas rallinädal
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
USA peamine börsiindeks S&P 500 tõusis täna 2,47% ja tänasega lõppenud nädalal 6,5%, lõpetades seitsmenädalase langusperioodi.
Pea püsti, see on normaalne kriisiaeg
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Kobarkriiside raskuse all optimismi säilitamine on võimalik ja annab tugeva efekti, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Sunly juht ametnikele: otsustage ja kaitske otsuseid ka kohtus, aga lõpetage venitamine
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Ehkki meretuulikud võiksid katta Eesti elektrivajaduse, pole ühtegi tuulikut veel püsti pandud. Küsimus, kas sel kümnendil selleni jõutakse, lööb asjaosalised kahte lehte.
Venemaa autovedajad virelevad siseturul
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.
Üle kuue miljoni Venemaa veoki, mille tee välismaale on lukku keeratud, on püüdnud leida tööd siseturul, kuid kaks korda langenud transpordihinnad ei tõota midagi head: enamik autodest lihtsalt seisab, vahendab logistikauudised.ee.

Küpsised

Äripäev kasutab küpsiseid parima ajakirjandusliku teenuse, huvipakkuvama sisu ja hea kasutajakogemuse võimaldamiseks. Meie veebilehel on järgmist liiki küpsised: vajalikud-, statistika-, eelistuste- ja turunduse küpsiseid. Küpsiste kasutamise eesmärkide ja töötlemise aluse osas saad rohkem infot Meie Küpsiste Poliitikast. Vajutades „Luban kõik“ nõustud Küpsiste kasutamisega meie ja kolmandate osapoolte poolt Meie Küpsiste poliitikas ja käesolevas Küpsiste lahenduses toodud tingimustel. Vajutades „Muudan eelistusi“ saad oma eelistusi alati muuta ja täiendavalt infot erinevate Küpsiste kohta.

Loe lähemalt meie Privaatsus - ja Küpsisepoliitikast.