• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,66
  • 16.09.11, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Carson Block: Hiina tarbija on ületähtsustatud

Muddy Watersi uurimiskeskust juhtiv ja lühikeseks müüja Carson Block ütles, et USA investorid on liiga agarad investeerima enda raha Hiinasse, kus tarbijanõudlus on ületähtsustatud.
"Idee Hiina tarbijast on alati mõnevõrra ületähtsustatud," ütles Block eile Bloombergile antud intervjuus. "Osa selle põhjusest peitub faktis, et Hiinas on luksuskaupade tootjad nagu Louis Vuitton, kes teatavad hämmastavatest müüginumbritest Hiinas," selgitas ta.
USA ärid ja investorid on pöördumas Hiinasse, et tugevdada enda müüki, kuna kõrge tööpuudus ja valitsussektori võlakoorem on tarbijakindlust oluliselt õõnestanud.
Hiina valitsuse eilne raport näitas, et Hiinasse tehtavad otsesed välisinvesteeringud kasvasid augustis 11,1% aastatagusega võrreldes, sest Hiina majanduskasv julgustab endiselt ettevõtteid nagu Volkswagen või Caterpillar riigis laienema.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Me näeme küll neid kõrgeid ja säravaid maju Shanghais või Pekingis ja me kohtume hiinlastega, kes on lõpetanud Harvardi ja puutunud kokku lääne väärtustega, kuid me ekslikult omistame need omadused suurele osale ühiskonnast," ütles Block.
Samas on näiteks Credit Agricole'i Aasia üksus prognoosinud, et luksuskaupade müük Hiinas kasvab järgneva kümne aasta jooksul kaheksa korda, 74 miljardi euroni.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele