Tarbijakaitseamet lõpetas ca kaks kuud kestnud reisikorraldaja Fiji Travel-Alma Tour Group OÜ maksejõuetusest põhjustatud menetluse. Pärast tarbijakaitseametile laekunud avalduste läbi vaatamist hüvitatakse tarbijatele 100% reisitasust.
Tarbijakaitseamet edastas väljamaksmisele kuuluvad nõuded kindlustusandjale, kelleks on Bulgaaria kindlustusselts Victoria Fata Insurance Company PLC.
Kindlustusandja on teavitanud tarbijakaitseametile, et väljamaksete tegemine reisikorraldaja tagatisrahast on prioriteetne, maksete tegemisega alustatakse peale protseduurireeglite täitmist ehk peale esitatud nõuete täiendava läbivaatamise ja kontrolli.
Alates 1.12.2011 väljastab amet nõuded esitanud tarbijatele personaalsed teatised menetluse lõppemise ja väljamakstava summa suuruse kohta. Turismiseadusest tulenevalt hüvitatakse tagatisraha kaudu tarbijatele toimumata reisipaketi maksumus, kuid seda sellisel juhul, kui tegemist on tõepoolest tarbijaks oleva isiku poolt tehtud tehinguga ja pakettreis on ostetud isiku poolt tema eravajaduseks. Rahuldamisele tagatisrahast ei kuulu üksikute reisiteenuste eest makstud summad (nt lennupiletid, kindlustus vms).
Artikkel jätkub pärast reklaami
04.10.2011.a kell 15:30 teatas reisikorraldaja Fiji Travel-Alma Tour Group OÜ tarbijakaitseametile, et lõpetab oma tegevuse seoses makseraskustesse sattumisega (tegemist ei ole pankrotiga) ning suutmatusega täita pakettreisilepingutest tulenevaid kohustusi. Fiji Travel-Alma Tour Group OÜ’l on 170 000 euro suurune tagatis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!