• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,78%6 276,13
  • DOW 300,8%44 838,77
  • Nasdaq 0,93%20 582,85
  • FTSE 1000,51%8 819,33
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,78%6 276,13
  • DOW 300,8%44 838,77
  • Nasdaq 0,93%20 582,85
  • FTSE 1000,51%8 819,33
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,97
  • 19.03.12, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

IRL: tasuta ühistransport on Savisaare valimiskampaania

Tallinna linnavolikogu IRLi fraktsiooni juhi Toivo Jürgensoni sõnul on tasuta ühistranspordi küsitlus keskerakondlik valimiskampaania linna raha eest.
"Tallinna ühistransport on näide ebaefektiivsest Nõukogude aja igandist. Teistes Eesti linnades tellitakse näiteks busside liiniveo teenust avalike konkurssidega. Toimuvad konkursid bussipargi opereerimiseks. Ainult Tallinnas on säilinud monopol. Teatavasti paneb just vaba konkurents hinna ja kvaliteedi suhte paika. Keskerakonna poolt juhitud Tallinn tahab aga liikuda vastupidises suunas, mis mõjutab negatiivses suunas ühistranspordi kvaliteeti ja võib sellega kaasa tuua ühistranspordi väljasuremise," ütles Jürgenson.
"Kui tasuta sõit ei tule ühistranspordi kvaliteedi arvelt, siis võime suure tõenäosusega oletada, et bussi-, trolli- ja trammiliinide graafikud hõrenevad märgatavalt. Tänane Tallinn ei ole finantsiliselt ega struktuurselt valmis pakkuma tasuta nii mastaapset teenust, nagu seda on ühistransport, mille kulu on üle 50 miljoni euro aastas. Tasuta lõunaid teatavasti pole olemas," lisas linnavolinik.
"Sisuliselt teeb Savisaar 259 000 euro eest endale reklaamikampaaniat, millega ta saab enne kohalikke omavalitsuse valimisi välja tulla sõnumiga kui tasuta ühistranspordi toojast. Kahju, et linn ei märka neid probleeme, kuhu tõsiselt tuleks raha suunata, nagu lagunevad teed ja tänavad. Selle asemel on Savisaar läinud ühistranspordi väljasuretamise teed," lausus Toivo Jürgenson.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tänasest algas Tallinna tasuta ühistranspordi teemaline küsitlus. Tallinna Linnavolikogu otsustas korraldada 19.-25. märtsini 2012 linnaosade küsitluspunktides linnaelanike küsitluse küsimuses “Kas toetate tasuta ühistransporditeenusele üleminekut alates 2013. aastast Tallinna ühtse piletisüsteemi liinidel?”.
Täpsema info küsitluspunktide asukohtade ja lahtiolekuaegade kohta ja ka küsitluse kohta laiemalt leiab SIIT.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele