Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kaubaveod Saaremaa Sadamast said tagasilöögi
Saaremaa Sadama tegevuse laiendamine kaubaveoks sai tagasilöögi, kuna keskkonnaamet ei andnud vastavale detailplaneeringule kooskõlastust.
Peapõhjus on keskkonnamõjude strateegilise hindamise aruande sisu, sest keskkonnaameti pressiesindaja Irmeli Karja sõnul pole neile esitatud aruandes hinnatud kõiki ettenähtud teemasid.
"Keskkonnamõjude hindamise aruandes ei ole ka välja pakutud reaalselt elluviidavaid leevendavaid meetmeid, näiteks kaubasadama tegevusest tekkiva müra vastu," rääkis ta Saarte Häälele.
Kirjas Mustjala vallavalitsusele kinnitas keskkonnaamet, et nende arvates on aruanne ebapiisav ja ebamäärane, näiteks pole küllaldaselt hinnatud sadama laienemise mõju kalastikule.
Mustjala vallavolikogu kehtestas reedel Saaremaa Sadama tegevusalade laiendamise detailplaneeringu, mis annab võimaluse hakata algselt ristluslaevade teenindamiseks ehitatud sadamas ka kaupa vedama.
Järgmise aasta kruiisihooajaks on Saaremaa sadamasse broneeritud rekordilised 15 kruiisilaeva külastust kokku rohkem kui 7600 turistiga pardal, tänavu oli laevu kolm 1100 inimesega.
Eestis on laialdane kohtupraktika selle kohta, kus juhatuse liikmelt on maksejõuetu äriühingu maksuvõlg sisse nõutud, sest juht on rikkunud oma lojaalsus- või hoolsuskohutust, ütles endine riigi peaprokurör, Soraineni advokaadibüroo partner ja vandeadvokaat Norman Aas.