Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Tulemuspõhine reklaam lubab enneolematut kasu
Eile toimunud seminaril „Kuidas internetis raha teenida?” oli üheks küsimuseks tulemuspõhise internetireklaami teema.
“Paljud suured portaalid veel mõtlevad, aga siin ei ole midagi mõelda - turg liigub üha enam CPA (cost per action) suunas ning sinna ei saa midagi parata,” ütles partnerturundusvõrgustiku Pay4results.eu direktor Tõnis Hinnosaar. „Tulemuspõhine reklaam on ennast juba mujal tõestanud, jääb üle vaid oodata, millal Eesti arengu kiirema vooluga kaasa läheb. Ettevõtetel, kes juba täna sellega tegelevad, on suur eelis konkurentide ees. Seoses kiire kasvuga on neil võimalik saavutada lähiaastatel enneolematuid tulemusi.”
Tulemuspõhise reklaami valdkonda kuuluv Affiliate Marketing ehk partnerturundus on kasvanud arenenud turgudel, sealhulgas Soomes, suureks internetireklaami sektoriks. Huvitaval kombel on näiteks Eestis, mis on tuntud kui edasipürglik IT-riik, siiski tegemist veel väga uue suunaga, kommenteeris Hinnosaar.
Pay4results.eu on uudne internetireklaami võrgustik Euroopas, mis on keskendunud klikipõhistele (CPC) ja tulemuspõhistele (CPA ja CPS) kampaaniatele, mis toovad tulu nii reklaamijatele kui ka partneritele. Pay4results.eu omanik on internetiturunduse agentuur Altex Marketing OÜ.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.