• Jaga lugu:

    Autoost on mehele "jahilkäik", naisele kaalutud otsus

    Emori uuringust selgus, et mehed suhtuvad uue auto ostuprotsessi kui "jahilkäiku", naised aga omandavad auto perspektiivitundega.

    TNS Emori juhtekspert Triinu Ojala kommenteeris, et kui meessoost uue auto  ostjate jaoks on ostuprotsess pigem kui "jahilkäik", kus muuhulgas mängib olulist rolli müügikonsultandi käitumine, siis naised suhtuvad auto omandamisse pikema perspektiivitundega – lisaks suuremale hinnatundlikkusele pööravad nad sagedamini rohkem tähelepanu järelteenindusega seonduvale, et eelolevad aastad oleks muretud ja meeldivad.
    Uuringu kohaselt hindasid autojuhidsarnaselt eelmisele aastale uue auto ostukoha valimisel kõige enam auto hinda, müügifirma tuntust ning asukohta. Uuringus mainiti esmakordselt auto ostukoha valikut sõbra soovituse alusel, mille märkisid ära 2% küsitlusel vastanutest. Amserv Grupi tegevjuht Mart Mägi lausus uuringule antud kommentaaris, et nende jaoks on äärmiselt oluline sõprade soovitused auto ostuks ja üldine tuntus.
    Veel selgus uuringust, et järgmise auto ost on kõige suurema tõenäosusega plaanis 25-34aastate sihtrühmas, kuid nendest vaid kolmandik ostaks auto uuena. Kõige perspektiivikam on endiselt 35-49aastaste sihtrühm. Sel või järgmisel aastal autoostu plaanivate inimeste osakaal on eesti- ja vene keelt kõnelevaid sihtrühmi koos vaadeldes võrreldes eelmise aastaga kahe protsendipunkti võrra langenud.
    Võttes arvesse vaid eestikeelset elanikkonda, on uue auto ostu plaanivate inimeste osakaal eelmise aastaga võrreldes kolme protsendipunkti võrra aga kasvanud. "Antud numbrid annavad meile kinnitust, et järgmisel aastal kasvab Eesti automüük mõne protsendi võrra," lisas Mägi.
    Küsitlus viidi läbi TNS Emori omnibuss-telefoniküsitluse raames 13.-15. novembril ning tulemused esindavad ca 500 Eesti 18-77aastast elanikku.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Tarmo Toiger: millenniumilapsed ei vihka autosid, nad vihkavad diilereid
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
Uute ja kasutatud autode defitsiit on jõudnud ebanormaalsele tasemele ning sektori müügikasv jätkub; järjest enam suunab automüüki trend, mida veab Y-generatsioon, kirjutab KPMG juhtimiskonsultatsioonide valdkonna juht Tarmo Toiger Äripäeva Infopanga mootorsõidukite müügi aastaraportile antud kommentaaris.
USA aktsiaturud lõpetasid börsinädala langusega
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Kõik tähtsamad USA börsiindeksid langesid täna, lõpetades suurte tehnoloogiafirmade kvartalitulemuste ja kahe tosina IPO-ga nädala kokkuvõttes miinuses.
Hasartmängumaks tahetakse kindlatest saajatest lahti siduda
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Rahandusministeerium saatis kooskõlastusele seadusemuudatused, millega muudetakse riigieelarvesse laekunud hasartmängumaksu tulu kasutamist – edaspidi ei lähe sellest kindel protsent ministeeriumidele valdkondade rahastamiseks, vaid tulu laekub riigi üldistesse tuludesse.
Minister näeb põllumeestele ja vedajatele suuri muudatusi
Brüsseli ambitsioonid kliimaneutraalsuse saavutamisel on kasvanud ja kuigi Eesti ettevõtjad on kohati olnud väga tublid, peavad näiteks maanteevedajad ja põllumajandajad astuma suure sammu edasi, leiab keskkonnaminister Tõnis Mölder.
Brüsseli ambitsioonid kliimaneutraalsuse saavutamisel on kasvanud ja kuigi Eesti ettevõtjad on kohati olnud väga tublid, peavad näiteks maanteevedajad ja põllumajandajad astuma suure sammu edasi, leiab keskkonnaminister Tõnis Mölder.