Suvekuudega võrreldes saadetakse detsembris SmartPOSTi automaadivõrgus isegi kuni kolm korda rohkem pakke.
„Et pühade ajal mahtudega toime tulla, teevad kullerid vastavalt vajadusele lisaveoringe ja sorteerimisel kasutatakse lisatööjõudu," rääkis ettevõtte tegevjuht Risto Eelmaa. "Mõnel aastal, kui koormus eriti suur, oleme kasutanud ka loovamaid lahendusi – näiteks on kliente abistanud “päkapikud”, jagades automaadi juures inimestele pakke kätte,“ lisab Eelmaa.
Itella SmartPOSTi võrku Eestis kuulub täna 62 pakiautomaati, mis asuvad kaubanduskeskuste sisepindadel. See tagab käepärase ja kvaliteetse teenuse ning saadetiste kaitstuse külma, kuuma või niiskuskahjustuste eest.
SmartPOST on osa Itella Grupist, mis tegutseb kirja-, info- ja kaubalogistika valdkonnas Põhja- ja Kesk-Euroopas ning Venemaal.
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.