Ave Lepik • 5. detsember 2012 kell 8:57

Eestlased eelistavad Hesburgeri kiireinet

Socio Uuringukeskuse värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, et vastanuist suurim osa (21%) eelistab kiirtoidukohana Hesburgerit. Teiseks eelistuseks on McDonald's (19%) ja kolmandaks Peetri Pizza (9%).  

Uuringu järgi on toidukoha valikul põhikriteeriumiks toidu maitsvus, teiseks asukoht ja kolmandaks hind. Lisaks pakuti toiduainete käitlemist, teenindamise kiirust, soovitusi, usaldusväärsust, kliendisõbralikkust, menüü mitmekesisust jm.

Eraldi küsiti, millist söögikohta eelistatakse kiire näljatunde korral. Vastajad pakkusid esimeseks Hesburgerit (29%) ja teiseks McDonald'sit (24%), kolmandaks tõusis Statoil (23%). Vähemalt korra kuus külastab kiirtoidurestorani 31% ja vähemalt korra nädalas 6% sihtrühmast.

Spontaanse tuntuse osas nimetati enim McDonald'sit ja Hesburgerit (võrdselt 85%).

Uuring käsitles erinevaid kiirtoidubrände: McDonald's, Hesburger, Meritoni Grill, Statoil, Peetri Pizza, Pappa Pizza, Vapiano, Chopsticks.

Socio Uuringukeskus on kiirtoitlustusturu-uuringut läbi viinud viimased kolm aastat. Valimis on 1000 inimest vanuses 15–49 aastat, proportsionaalselt Eesti elanikkonnaga. Uuring viidi läbi veebiküsitlusena.

 

Hetkel kuum