• OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,09%893,82
  • OMX Tallinn0,29%2 074,74
  • OMX Vilnius0,27%1 205,71
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,28%8 798,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • OMX Baltic0,25%300,76
  • OMX Riga0,09%893,82
  • OMX Tallinn0,29%2 074,74
  • OMX Vilnius0,27%1 205,71
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 100−0,28%8 798,23
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,93
  • 05.12.12, 10:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eestlased eelistavad Hesburgeri kiireinet

Socio Uuringukeskuse värskest kiirtoiduturu ülevaatest selgub, et vastanuist suurim osa (21%) eelistab kiirtoidukohana Hesburgerit. Teiseks eelistuseks on McDonald's (19%) ja kolmandaks Peetri Pizza (9%).  
Uuringu järgi on toidukoha valikul põhikriteeriumiks toidu maitsvus, teiseks asukoht ja kolmandaks hind. Lisaks pakuti toiduainete käitlemist, teenindamise kiirust, soovitusi, usaldusväärsust, kliendisõbralikkust, menüü mitmekesisust jm.
Eraldi küsiti, millist söögikohta eelistatakse kiire näljatunde korral. Vastajad pakkusid esimeseks Hesburgerit (29%) ja teiseks McDonald'sit (24%), kolmandaks tõusis Statoil (23%). Vähemalt korra kuus külastab kiirtoidurestorani 31% ja vähemalt korra nädalas 6% sihtrühmast.
Spontaanse tuntuse osas nimetati enim McDonald'sit ja Hesburgerit (võrdselt 85%).

Artikkel jätkub pärast reklaami

Uuring käsitles erinevaid kiirtoidubrände: McDonald's, Hesburger, Meritoni Grill, Statoil, Peetri Pizza, Pappa Pizza, Vapiano, Chopsticks.
Socio Uuringukeskus on kiirtoitlustusturu-uuringut läbi viinud viimased kolm aastat. Valimis on 1000 inimest vanuses 15–49 aastat, proportsionaalselt Eesti elanikkonnaga. Uuring viidi läbi veebiküsitlusena.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 18 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele