Kaisa Gabral • 22. november 2013 • 2 min
Jaga lugu:

Ettevõtja: nuhkimine on appihüüe kõrbes!

Töötaja järel nuhkimine on kui appihüüe kõrbes, sest tegelikuilt tuleb lahendada probleemi tuum, arvas logistikaettevõtte ETS Logisticsi juht ja omanik Aleksander Bankiir.

Tänane Äripäev kirjutab, kuidas ettevõtja logis korduvalt sisse enda poolt ebaseaduslikult vallandatud töötaja isiklikku e-postkasti.

Küsime täna, kas üldse ja kuidas ettevõtjad oma töötajaid kontrollivad.

Logistikaettevõtte ETS Logisticsi juht ja omanik Aleksander Bankiir hakkas küsimust kuuldes naerma ja lisas, et nemad oma töötajate järel ei nuhi. "Meil on selline süsteem nagu tulemusjuhtimine. Vastavalt sellele süsteemile on meil ka mõõdikud, mille alusel me hindame enda tööd. Kõhutunde ajel kellegi järgi nuhkimine ei käi meie ettevõttes asja juurde," vastas Bankiir ja lisas, et nende ettevõttes on töötajatel ka kaugtöövõimalus ehk siis, kuigi kontoris on igaühel oma koht, kus tööd teha, on töötegemine lubatud ka kodus või kuskil mujal.

"Meil on justkui täiesti vastupidises suunas liikumine nuhkimisele. Pragmaatiline tulemusjuhtimine ja mõõdikud. Kui mõõdikuga on midagi viltu, siis me teeme problem solvingut ehk siis selgitame, milles probleem ja püüame seda lahendada. Mina juhina ei hakka töötaja taga nuhkima," märkis Bankiir ja lisas, et töötaja järel nuhkimine on justkui appihüüe kõrbes.

"Kui mingid perverssused välja jätta, siis ma arvan, et tolle juhtumi puhul (Äripäeva tänane kaanelugu - toim.) oli proleemiks ilmelt tööandja tunnetus, et töötaja pole pühendunud ja tegeleb millegi muuga ning tööandja hakkas tegema standardset viga, hakkas lugema toolil istutud minuteid. Kuid juurpõhjus on ju mujal. Selle asmele, et mõttetusega tegelda, võiks juht tegelda problem solvinguga. See on veidi neandertaallase kombel lähenemine," lisas ettevõtja.

Jaga lugu:
Seotud lood
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt