• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 977,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,61
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,17%44 977,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,61
  • 19.02.13, 07:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Volkswageni odavauto jääb vaid Hiina rõõmuks

Volkswageni juht Martin Winterkorn kinnitas, et ettevõte alustab 2015. aastal uue odavauto tootmist, kuid seda hakatakse esialgu müüma vaid Hiinas.
Auto hinnatase jääb 6000 ja 7000 euro vahele. Selles turusegmendis müüakse Hiinas igal aastal umbes kolm miljonit sõidukit, vahendas auto24.ee väljaannet Autocar. 
Kuigi VW võtab enda õlule põhiliste komponentide arendamise, jääb auto viimine seeriatootmisse mõne kohaliku partneri ülesandeks. Lahtine on ka see, millist kaubamärki auto lõpuks kasutama hakkab. Tõenäoliselt jõuab uus säästuauto müügile erinevates kerestiilides.
Kuigi odavautodel on oma kindel turuosa ka Euroopas, pääseb VW odavsõiduk tõenäoliselt müüki veel ainult Indias.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele