Täna toimus Haapsalus Eesti õpilasfirmade võistlus, kus valiti parimaks Tartu Hugo Treffneri Gümnaasiumi õpilasfirma Kolm Põrsakest, kes läheb Eestit esindama Euroopa võistlusele.
Firma loojad Aksel Part, Robin Saluoks ja Maarja Liiv pakuvad peamiselt lastepidudele harivat teadusetendust, kus nad seletavad loodusnähtusi ja loodusteaduste põhiprintsiipe vaatemänguliste katsete abil. Teise koha vääriliseks valiti Paide Gümnaasiumi õpilasfirma Lusmägi, mis müüb erinevaid kitarritarvikuid lisaks Eestile ka Jaapanis ning mitmes riigis üle Euroopa. Kolmandale kohale tuli Tallinna 21. Kooli õpilasfirma KELM, mis pakub kiirkohtinguteenust.
Lisaks anti välja mitu eriauhinda. Ajakirja Director reklaamivõistluse võitis õpilasfirma KOPF Tartu Jaan Poska Gümnaasiumist. Ernst & Young’i preemia läks Lusmägile, Arengufondi preemia KELMile ning Coca-Cola auhind Hugo Treffneri Gümnaasiumi õpilasfirmale Green4Boxes. Võistluse korraldanud JA Eesti vilistlasorganisatsiooni SENT preemia anti Tallinna 21. Kooli õpilasfirmale Soundlock, kes pakub kõrvaklappe, mis tänu lukule ei lähe taskus sõlme.
Õpilasfirmade võistluse võitja sõidab Eestit esindama suvel toimuvale Euroopa õpilasfirmade võistlusele Londonisse.
Täna 17. korda toimunud Eesti õpilasfirmade võistluse korraldas JA Eesti koostöös Swedbanki ja Läänemaa Arenduskeskus SAga. Järgmisel aastal toimuva üle-euroopalise õpilasfirmade võistluse korraldab samuti JA Eesti ning see toimub Tallinnas.
Seotud lood
Töökäte leidmiseks tuleb üles leida need, kes tööturule jõudnud pole. Äripäev toob viis võimalust, kuidas töökätepuudust leevendada.
Tänane Äripäev kirjutab, et ettevõtteil on küll taas buumiaja tasemel tööd pakkuda, kuid selle ärategijaid jääb puudu. Kui tippspordis otsivaid tulevasi rekorditega ajalukku minejaid, väravalööjaid ning korvikütte talendikütid, siis Äripäev soovitab ettevõtjail nii tööjõupuuduse leevendamiseks kui ka andekate töötajate leidmiseks enda talendijahi korraldada.
Eesti õpilasfirmade laada peapreemia sai Tartu Hugo Treffneri Gümnaasiumi õpilasfirma Kolm Põrsakest, mis teeb teadusšõusid ja sisustavad nii näiteks laste sünnipäevi.
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Hetkel kuum
Inflatsioon võib lähikuudel uuesti kiireneda
Plaanivad Prantsusmaale tehase rajada
Tagasi Äripäeva esilehele