• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 04.11.13, 23:00

Kiidulaul läheb Twitterist mööda?

Twitteri juhid on mitu nädalat teinud Wall Streetil ja suurtes USA linnades enne suhtlusvõrgustiku aktsiate avalikku esmapakkumist (IPO) reklaami, aga laiem avalikkus ei pea Twitteri aktsia ostmist heaks mõtteks. Vähemalt nii näitavad küsitlustulemused.
Associated Pressi ja CNBC küsitlustulemused näitavad, et 47% Ameerika väikeinvestoritest ei pea Twitteri aktsia ostmist heaks ideeks. 36% vastanuist ostaks Twitteri aktsiat hea meelega. Küsitlus tehti nende hulgas, kelle aastatulu on suurem kui 75 000 dollarit. Kuigi küsitlusele vastanute nimesid ei avalikustata, on mõni neist ise avalikult arvamust avaldanud. “Ootan ja vaatan, missugune on hinnareaktsioon,” säutsus investor ­Jason Whitman.
35aastane väikeinvestor ­Matthew Sigafus säutsus, et ei investeeri Twitterisse enne, kui suhtlusvõrgustik kasumit teenib.
Põhiline sihtgrupp ei ostaks Twitterit. Kõige rohkem peaks säutsukeskkonna tulevikku uskuma 18–29aastased, kuna just selles vanuserühmas on Twitteril kõige rohkem kasutajaid. Kuid 52% vanusegrupist ütles, et nemad oma raha sellesse keskkonda ei panustaks.
Twitter ei teeni veel tõepoolest kasumit, aga analüütikud peavad keskkonna palju olulisemaks numbriks kasutajate arvu. Kolmandas kvartalis kasvas Twitteri kasutajate arv võrreldes möödunud aastaga 39 protsenti. Reklaamide arv kasvas septembris võrreldes mullusega lausa 89 protsenti.
Küsitlustulemused aga näitavad, et pooled kasutajad ei pööra Twitteri reklaamidele tähelepanu ja käivad keskkonnas ainult säutse lugemas. “Twitteri reklaamide mõju on tõestamata,” kirjutas S&P Capitali analüütik Scott Kessler. Ta hoiatas, et Twitter võib reklaamikampaaniatega kasutajaid keskkonnast eemale peletada.
Küsimusi tekitab kogu suhtlusvõrgustike sektori jätkusuutlikkus. Väga väärtuslikuks on paisunud ettevõtted, kellel tegelikult puudub kasum.
Twitteri börsidebüüt toimub neljapäeval New Yorgi börsil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.06.24, 14:15
Milline on ettevõtte roll riigikaitses? Coop Pank: reservisti palga säilitamine on hea algus
Eesti riigi julgeolek sõltub igaühe panusest ja ka ettevõtetel on oma osa mängida. Tööandjal on võimalik mitmeti kaasa lüüa, näiteks säilitades reservõppekogunemistel osalejate töötasu, pakkudes reservistidele soodustusi, võimaldades vaba aega või kodust töötamise võimalust, kui elukaaslane on õppekogunemisel.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele