• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 02.04.15, 11:00

Tänasest saab Eestis Teslat rentida

Eesti esimene Tesla omanik Mario Kadastik otsustas koos sõbra Toomas Arikega teha Tesla rentimise firma, kust saab tänasest elektriautot rentida.
Tesla model S
  • Tesla model S Foto: Tesla model S
„Tänasest hakkame pakkuma Tesla rentimise võimalust. Seda nii eraisikutele kui ka firmadele, nii lühiajaliselt kui ka pikaajaliselt ning juhita või juhiga,“ rääkis Kadastik.
Mõte Teslat rentima hakata tuli rahva huvist. „Selle asemel, et hakata autosid vahetama ja uusi ostma, mõtlesime, et võiks turul puuduvat kohta täita,“ selgitas Kadastik. „Elektriautode renti küll on, aga Teslade vastu on kogu aeg huvi tuntud. Regulaarselt olen saanud Tesla fänniklubilt kirja, kas kuskilt oleks võimalik rentida ürituse või reklaami jaoks jne. See idee on mõnda aega juba küpsenud.“
Kes on kes
Mario Kadastik on esimene Tesla omanik Eestis, fänniklubi eestvedaja ning aktiivne brändi populariseerija. Lisaks Tesladega tegelemisele uurib ta universumi saladusi Euroopa Tuumauuringute Keskuses (CERN).
Toomas Arike on üks Tesla esimesi omanikke Eestis ning esimese P85D omanik. Lisaks Tesla lipu kõrgel hoidmisele parandab Toomas ka meie kõigi elukvaliteeti meditsiinitehnika vallas.
Kadastiku sõnul on esialgu plaanis rentida kahte autot. Mõlemad on olnud kasutusel, kuid lähevad puhtalt rentimiseks. „See on kasvav tempo. Kohe on võimalik ühte rentida, aga lähiajal liitub teine ka,“ märkis Kadastik.
Äripartneril Toomas Arikel on praegu kaks Teslat, nendest üks läheb kohe rentimisele. "Kui inimene tahab rentida autot pikemaks perioodiks - pool aastat kuni kaks -, siis on ka selline võimalus olemas. Hetkel me oleme paindlikud ja vaatame rohkem klientide huve,“ sõnas Kadastik.
Võistleb luksusautodega
Ettevõte hakkab konkureerima Kadastiku sõnul pigem ülemise otsaga autoturust. „Me kindlasti ei hakka konkureerima lihtsate igapäevaste autorendifirmadega, vaid pigem sportlikuma ja luksusklassi autodega, mis teise suunitlusega,“ märkis Kadastik. Ta lisas, et ka ühe tunni kaupa ei ole võimalik Teslat rentida.  „Kindlasti jälgime ka seda, kellele me rendime,“ märkis Kadastik.
Põhiliselt hakkavad autod olema Tallinnas, aga kokkuleppena on võimalik autot rentida ka väljaspool Tallinna. „Hetkel oleme otsustanud minna seda teed, et pakume kliendile sobivama lahenduse,“ rääkis Kadastik.
Kui bensiiniauto puhul peab klient veenduma, et bensiinipaak oleks tagastusel täis, siis Tesla puhul seda nii karmilt ei nõuta. „Tõenäoliselt saab klauslina olema tingimus, et kui tuuakse mõni tund varem auto ära, siis üleandmise kohas saab akut laadida järgmise kliendi jaoks,“ märkis Kadastik.
Odavaim Euroopas 
Hind hakkab olema Euroopa odavaim. „Võrreldes teiste Euroopa Tesla rendihindadega me pakume odavamat teenust, aga mitte nii odavat kui üldine autode rendihind Euroopas,“ sõnas Kadastik.
Kadastik ei osanud öelda, kas sellest ärist võib saada tema põhisissetulek ja ta paneb teaduri ameti maha. „Kunagi ei tea, kui suureks see äri kasvada võib. Kindlasti see ei jää kahe auto äriks,“ rääkis Kadastik. Ta ei välista ka seda, et teenust laiendatakse välismaale. „Kuna Teslal saab järgmine aasta valmis super laadimise võrgustik, mis katab kogu Euroopa ja milles laadimine on tasuta, siis miks mitte pakkuda seda teenust ka teistes riikides Euroopas,“ sõnas Kadastik.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 23.07.24, 12:25
30 aastat zombi-majandust: Jaapani valuutakriis kogub hoogu
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele