• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 08.09.15, 20:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Rolls-Royce’i uuel kabrioletil on krõbe hind

Rolls-Royce’i uus kabriolett on märk sellest, et inimesed on jätkuvalt valmis ostma ülikalleid autosid, mille hind küündib 300 000 euroni, vahendab Bloomberg.
Rolls-Royce’i uuel kabrioletil on krõbe hind
  • Foto: Rolls-Royce Motor Cars Ltd.
BMW AG bränd avalikustas täna oma kahe uksega mudeli hoolimata sellest, et kabriolettide müük on juba kümme aastat olnud languses.
“Selle auto sihtgrupiks on ultrarikkad,” sõnas IHS Automotive analüütik Tim Urquhart.
Kabriolettide müük on alates auto tippajast 2004. aastal, teinud 51% languse. Eelmisel aastal müüdi 409 770 autot, samas kui maastikuautode müük kasvas 12,3 miljonile eksemplarile, selgub IHS-i andmetest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Kuigi uued Ford Mustangi, Chevrolet Camaro ja BMW 2-seeria kabrioleti versioonid võivad selliste autode müüki aastaks 2020 kasvatada, ei küündi müüginumbrid Urquhart’i sõnul siiski 2004. aasta tasemeni.
“Me näeme väga head potentsiaali meie nelja istmega kabriolettides,” sõnas Rolls-Royce’i juht Torsten Mueller-Oetvoes.
Osaliselt tuleneb kabriolettide müüginumbrite vähenemine ka Hiina turult, kuna sealsed rikkad ostjad ei ole huvitatud suduga saastatud linnades lahtistes autodes sõitmisest. Hiina autoturg on languses nagunii, seega võib Urquhart’i sõnul olla just praegu õige aeg tulla välja automudeliga, mille sihtturg ei ole Hiina.
“Hiina turul on luskuskaupade müügis toimunud üsna suur langus ning see ei kehti vaid autode kohta,” sõnas Mueller-Oetvoes.
“Loomulikult mõjutab see ka meid üsna palju ning keeruline on öelda, kui suures ulatuses suudame me selle mujal maailmas toimuva müügiga kompenseerida,” lisas ta.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele