• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,14%6 196,26
  • DOW 300,21%44 187,47
  • Nasdaq −0,32%20 304,65
  • FTSE 100−0,05%8 756,25
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,14%6 196,26
  • DOW 300,21%44 187,47
  • Nasdaq −0,32%20 304,65
  • FTSE 100−0,05%8 756,25
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,57
  • 22.09.15, 21:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starbucks’i uus teenus kasvatab tulu

Starbucks teatas täna, et kohvikukett pakub nüüdsest müüginumbreid suurendavat mobiilset “telli ja maksa” ehk Mobile Order & Pay teenust kõigis oma enam kui 7400 USA kohvikus.
Starbucks’i uus teenus kasvatab tulu
  • Foto: EPA
Uus teenus jõuti töösse rakendada kolm kuud enne planeeritud tähtaega, vahendab CNBC.
Teenus laienes ligi 3400 kohvikule ning Androidi platvormi kasutajatele. Ettevõttel on USA-s kokku ligi 16 miljonit aktiivset Apple’i ja Androidi seadmega kasutajat.
Kuni praeguseni sai rakendust kasutada vaid kohvikus maksmiseks. Uus teenus aga võimaldab kasutajatel tellimus esitada ja selle eest ka maksta juba varem ning hiljem oma ostudele kohvikusse järgi minna.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Starbucks'i digitaalosakonna juht Adam Brotman märkis, et kohvikuketi uus teenus võimadab tellida toitu ja jooke, kontrollida toodete saadavust ning arvutab ka täpse aja, mil tellimus on valmis.
Brothmani sõnul on teenus eriti populaarne kiire ajakavaga töötajate ja lapsevanemate hulgas, samuti muudab see ostlemise lihtsamaks kõne-või kuulmishäirega klientide jaoks.
Starbucks plaanib uue teenuse oktoobris sisse viia ka valitud kohvikutes Suurbritannias ja Kanadas.
Juulis sõnas Starbucks’i tegevjuht Howard Schultz, et Mobile Order & Pay kasvatas ettevõtte müüki ja kasumit ligikaudu 4000 USA kohvikus, kus teenus saadaval oli. Tema sõnul on tehnoloogial potentsiaali meelitada ka kliente, kes muidu oleksid pikkade järjekordade ja ooteaja tõttu mujale läinud.
“Järjekorrad on lühemad, teenus on kiirem ning kohvikusisesed operatsioonid on efektiivsemad,” sõnas Schultz kohvikute kohta, kus teenust oli võimalik kasutada.
 

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele