Äripäev • 21. oktoober 2015 kell 10:00

Reklaamitegijaid solvab väide, et alkoholireklaam ei tööta

Best Marketing International juht Hando Sinisalu  Foto: Meeli Küttim

Nagu igasugune reklaam, on ka alkoholireklaam tulemuslik ja suurendab tarbimist, muidu seda ju ei tehtaks, leiab turundusfirma Best Marketing International juht Hando Sinisalu ja palub lõpetada häma ning rääkida asjadest ausalt.

Sinisalu viitab oma arvamusloos Best Marketingi lehel A. le Coqi juhi Tarmo Noobi varemöeldut, et alkoholireklaam ei põhjusta tarbimise kasvu, vaid reklaam on vahend, millega mõjutatakse inimest enda toodet eelistama. "Nii et tuleb välja, et reklaamil polegi mõju. Turundajad ja reklaamitegijad näevad iga päev hullult vaeva – ja see kõik on asjata! Vägisi jääb mulje, et alkotööstus peab turundajaid lollideks ja kasututeks," kirjutab Sinisalu.

Loe pikemalt Best Marketingist.

Hetkel kuum