2. mail alustas Baltika müügi- ja turundusdirektorina tööd Kristel Sooaru, kes on varem töötanud ettevõtte juhtivatel ametikohtadel 19 aastat, viimati oli ta meesterõivaste kollektsioonide juht ja enne seda Baltmani brändijuht.
- Baltika uus müügi- ja turundusdirektor Kristel Sooaru Foto: Baltika Grupp
Enne Baltikasse naasmist töötas ta Tallinna Kaubamaja Grupi kingaäride – ABC King ja SHU kauplusekettide omanikfirma TKM Kinga ostujuhina.
Kristel vastutab Baltikas müügi- ja turundustegevuse eest kõigil kolmel ettevõtte jaeturul – Eestis, Lätis ja Leedus. Tema juhitud on ka hulgi- ja frantsiisimüügi suund, tänu millele on Baltika üks juhtivaid Eesti disaini eksportijaid – umbes 60% Baltikas loodud rõivaid müüakse väljapoole Eestit. Ühtlasi on tema roll arendada edasi Baltika moemärkide veebipoodi andmorefashion.com, millest tellitud rõivaid on võimalik tarnida 44 erinevasse riiki.
Loe
Äripäeva teemaveebist kaubandus.ee pikemalt, miks otsustas Kristel Sooaru Baltikasse naasta.
Seotud lood
15 aastat kestnud keskpankade rahapoliitika tagajärjel ei ole meil enam vabu kapitaliturge ning kogu globaalne majanduskasv tuleneb võlakoorma suurenemisest, mitte tootlikkuse kasvust. See jätkusuutmatu kasv lõpeb peagi väga suure kollapsiga, kirjutab Soome majandusteadlane Tuomas Malinen.