• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 20.07.16, 10:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vene autotööstur lubab odavamaid autosid

Venemaa suurima autotööstuse AvtoVAZi tegevjuht Nicolas Maure teatas, et lähiaastatel hakkavad autode hinnad langema, sest need on tema hinnangul praegu liiga kõrged, kirjutab Delovoi Peterburg.
AvtoVAZi lipulaev Lada
  • AvtoVAZi lipulaev Lada
  • Foto: Reuters, Scanpix
Näiteks tõi AvtoVAZi juht nn säästusõidukid nagu Lada Granta. Hinnalanguse allikaks on Maure sõnul eelkõige tihedam koostöö kohalike allhankijatega. Nimelt plaanib firma tellida aina enam detaile kohalikult turult rublade eest. „Meie hinnangul on rida allhankijaid piisavalt konkurentsivõimelised ning meie ülesanne on osta neilt kõike rublades,“ ütles Maure.
Ettevõte on kasvatanud tänavu esimesel poolaastal oma osakaalu turul 19,6 protsendini varasemalt 19 protsendilt ning müüs kõnealusel ajal ühtekokku 124 350 sõidukit.
AvtoVAZi kontrollosalus kuulub Renault-Nissani ja Vene riigifirma Rostec ühisettevõttele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 10 p 21 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele