• OMX Baltic−0,11%300,26
  • OMX Riga0,23%890,58
  • OMX Tallinn−0,08%2 060,76
  • OMX Vilnius−0,38%1 193,94
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 1000,08%8 725,89
  • Nikkei 2251,65%39 584,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,53
  • OMX Baltic−0,11%300,26
  • OMX Riga0,23%890,58
  • OMX Tallinn−0,08%2 060,76
  • OMX Vilnius−0,38%1 193,94
  • S&P 5000,00%6 092,16
  • DOW 30−0,25%42 982,43
  • Nasdaq 0,31%19 973,55
  • FTSE 1000,08%8 725,89
  • Nikkei 2251,65%39 584,58
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,53
  • 12.08.16, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saksa meedia: Leedo laevafirma on raskustes

Saksamaal Elbe jõe suudmes tegutsev laevafirma Elb-Link Reederei, mis kuulub Vjatšeslav Leedole, on rahalistes raskustes ning võlausaldajad kardavad firma pankrotti, kirjutab Saksa rahvusringhääling NDR.
Parvlaev Muhumaa, mis Saksamaal kannab nime Grete.
  • Parvlaev Muhumaa, mis Saksamaal kannab nime Grete.
  • Foto: Postimees/Scanpix
Cuxhaveni linnakohus on teinud ettevõttele ettekirjutuse oma majandusliku seisundi avalikustamiseks, sama üritavad ka võlausaldajad arestimisähvarduse abil, vahendab Postimees. Stade prokuratuuri esindaja Kai Thomas Breas tunnistas, et laevafirma vastu on algatatud uurimine firma maksejõuetuse kahtlusega.
Laevafirma tegevjuht Christian Schulz lükkas kahtlused ettevõtte majanduslike raskuste kohta tagasi ja kinnitas, et majanduslik olukord ei kujuta laevafirmale mingit ohtu.
Elb-Link Reederei sajaprotsendiline omanik on Eestis mullu 2. veebruaril registreeritud S.O. Invest OÜ, mis kuulub võrdselt Vjatšeslav Leedole ja parvlaevade omaniku Olav Miili elukaaslasele Katren Helinurmele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Vjatšeslav Leedole kuuluva Saaremaa Laevakompanii parvlaevad Saaremaa ja Muhumaa viidi mullu suvel Saksamaale, kus need said uued nimed ja hakkasid sõitma Brunsbütteli ja Cuxhaveni vahel. Saksa meedia kirjutas möödunud suvel, et avatav liin leevendab oluliselt kahe liidumaa, Schleswig-Holsteini ja Alam-Saksimaa vahelisi transpordiprobleeme, sest Hamburgi lähistele rajatud Elbe tunnel ei suuda tipptundide ülekoormuse tõttu kogu liiklusvoo teenindamisega hakkama saada.
Loe pikemalt Postimehest.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 21 p 22 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele