Veriff omandas küberturvalisuse ettevõtte BrowserID, mis suudab tuvastada seadmepõhistest andmetest lähtuvad riskid.
- Veriffi juht Kaarel Kotkas (paremal). Foto: Andres Haabu
BrowserID teenindab rahvusvahelisi kliente nagu Ekspress Grupp, GoEuro, Heathmont, TransferWise ja 8bet. Tehingu mahtu osapooled ei avalikusta.
BrowserID asutaja Argo Mändmaa jätkab Veriffi pettustevastase tootegrupi juhina. BrowserID jätkab teenuse pakkumist oma klientidele samade kokkulepetele alusel.
“BrowserID teeb kompleksseid taustakontrolli päringuid, häirimata sealjuures kliendi privaatsust. Kahe äri liitmine aitab meil viia internetipettuste tõkestamise uuele tasemele,” rääkis Mändmaa.
Veriffi asutaja ja tegevjuhi Kaarel Kotkase sõnul jätkab Veriff uute standardite loomist. “BrowserID arendatud tehnoloogia suudab ühendada väga olulise osa seadmepõhistest andmetest seadme kasutajaga. Seadmepõhiste andmete analüüs on olnud Veriffi tehnoloogia osa alates meie tegevuse algusest, kuid varem ostsime osa teenuseid BrowserID käest sisse. Ühinemine on loogiline samm, toomaks kogu seadmepõhise tehnoloogia kompetents oma katuse alla,” rääkis ta.
Veriff on tehnoloogiaettevõte, mis muudab inimese identiteedi virtuaalselt tuvastatavaks.
Veriff asutati 2015. aastal. Toode toodi turule 2016. aasta juunis, kui kaks ettevõtet – Inbank ja Hansapost - integreerisid Veriffi teenuse, vähendamaks isiku taustakontrollist tulenevaid äririske. Tänaseks on Veriffil pea sada klienti üle maailma – nende seas finants- ja jagamismajanduse ettevõtted ning e-kaubamajad. Veriff on kaasanud 8,3 miljonit dollarit riskikapitali investeeringuid.
Veriff annab tööd pea 100 inimesele Tallinnas.
Seotud lood
Tööportaali CVKeskus.ee iga-aastasest uuringust selgusid Eesti töötajate enim armastatud tööandjad ehk ettevõtted, kus eestimaalased kõige enam töötada sooviks. Esikoha noppis Eesti Energia, keskmise suurusega ettevõtete seast valiti ihaldusväärseimaks Cleveron.
Eesti tehnoloogiaettevõte Veriff palkab äriarendusjuhiks Enn Metsari, kes töötas viimased kolm aastat Uber Baltikumi tegevjuhina, teatas ettevõte.
Kestlikkusaruandlus puudutab üha rohkemaid ettevõtteid, sest lisaks suurusest tulenevale kohustusele tekib raporteerimise vajadus ka tarneahela kaudu.
Enimloetud
3
Tesla ostuga võiks oodata
6
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Hetkel kuum
Tesla ostuga võiks oodata
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Tagasi Äripäeva esilehele