• OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • OMX Baltic−0,15%294,29
  • OMX Riga−0,04%916,34
  • OMX Tallinn−0,38%1 978,33
  • OMX Vilnius0,07%1 233,91
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,07%9 277,03
  • Nikkei 2250,16%44 841,65
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,67
  • 04.06.19, 12:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apple kaotab oma rakenduste seast iTunes'i

Muusikakuulamise keskkond iTunes peab pillid kokku pakkima. Apple teatas täna, et lahutab senise muusikakeskkonna ja teeb selle asemel oma operatsioonisüsteemile kolm eraldi rakendust: Podcasts, TV ja Music.
Rakenduste uue süsteemiga püütakse telefonide ja tahvlite müüki suurendada.
  • Rakenduste uue süsteemiga püütakse telefonide ja tahvlite müüki suurendada.
  • Foto: Reuters/Scanpix
Uuendus tuleb koos operatsioonisüsteemiga macOS 10.15. Selline lõplik muutus oli loogiline, kuna näiteks Podcasts äpp oli iPhone'ides ja iPadides olemas juba aastaid.
ITunes tundub Apple'i tegijate jaoks nüüd justkui jäänukina ajast, mil inimesed tellisid oma muusika ja filmid ühest kohast ning praeguseks on selline süsteem ajale jalgu jäänud, kirjutab tehnoloogiaväljaanne The Verge.
Uued rakendused peaksid olema lihtsamini kasutatavad võrreldes nende eelkäija iTunes'iga, sest viimase puhul on ette heidetud liiga rohket infot ekraanil. Rakendus Apple Music on keskendunud ainult muusikale ning pakub personaalseid soovitusi. Apple Podcasts on taskuhäälingute ja raadiosaadete kuulamiseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Koos taskuhäälingute äpi arendamisega tutvustab Apple oma rakendustes ka masinõppe lahendust, mille abil leiavad inimesed lihtsamalt omale sobivat sisu. Apple TV rakendus pakub nii Apple'i enda toodetud sisu kui ka toodangut teistelt teenustepakkujatelt, kelle seas on näiteks HBO ja Showtime.
Apple'i eesmärk on tõsta oma seadmete müüginumbreid ja eraldi kindla sisuga rakenduste pakkumine ühe kõikehõlmava asemel vastab sealjuures just nende strateegiale.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele