• OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,88%6 029,6
  • DOW 300,73%42 503,89
  • Nasdaq 1,43%19 684,33
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,04
  • OMX Baltic−0,7%301,39
  • OMX Riga−0,19%888,55
  • OMX Tallinn−0,66%2 057,17
  • OMX Vilnius0,03%1 194,48
  • S&P 5000,88%6 029,6
  • DOW 300,73%42 503,89
  • Nasdaq 1,43%19 684,33
  • FTSE 1000,28%8 875,22
  • Nikkei 2251,26%38 311,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%91,04
  • 10.07.19, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olerex ostab naftaterminali Muuga sadamas

Olerexi emaettevõte Aqua Marina ostab Oiltanking GmbH-lt Oiltanking Tallinna terminali Muuga sadamas, teatasid mõlemad ettevõtted.
Olerexi üks omanikest Antti Moppel üritab Muuga sadamas terminali ostmisega vähendada praeguse ettevõtte kulusid.
  • Olerexi üks omanikest Antti Moppel üritab Muuga sadamas terminali ostmisega vähendada praeguse ettevõtte kulusid.
  • Foto: Raul Mee
Olerexi nõukogu esimees ja Aqua Marina üks omanikest Antti Moppel ütles, et omandatava terminali ligipääs mere ja raudtee kaudu koos Olerexi praeguse kaubamahuga sobivad täiuslikult, mis omakorda aitavad ettevõttel optimeerida kütusekäitlemise ja -turustuse kulusid. "Efektiivsem kütuste käitlemine aitab meil hoida kütuste hindu teenindusjaamades mõistlikul tasemel," ütles Moppel pressiteates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.06.25, 16:29
Suurfirmade ja idufirmade koostöö: strateegiline vajadus, mitte PR-projekt
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele