Veerandsada kodumaist disaini- ja mööblifirmat tegid novembri lõpus Tokyos toimunud sisustusmessil ning Eesti disaini ja elustiili tutvustaval üritusel Yokohamas ja Osakas esimesed sammud Jaapani turule sisenemiseks, kirjutab detsembrikuu Sisustaja.

- Messikeskus Tokyos
- Foto: Eesti Disaini Maja
„Esialgne kartus, et Eesti toodetel Jaapani täiuslikule turule asja pole, sai kummutatud. Esimesed sammud on tehtud ja tulemused sõltuvad meist endist. Endiselt peab panustama suhete arendamisele ning leidma võimalusi oma toodete hindade sobitamiseks konkurentsitihedale Jaapani turule,“ rääkis Eesti Disainerite Liidu esinaine Ilona Gurjanova, kel pikaajaline rahvusvaheliste projektide kogemus olemas.
Seotud lood
Mugavad ja soodsad teenused on ühtviisi olulised nii alustavatele mikroäridele kui ka suurettevõtetele, nagu näitab Coop Panga äriklientide portfelli analüüs, ütleb Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.