Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti idufirma pööras tõukerataste kullapalaviku enda eduks
"Me müüme kullapalaviku ajal labidaid!" selgitab Comodule’i asutaja ja juht Kristjan Maruste, kuidas nad kasvatasid oma käivet eelmisel aastal 4,5 korda, ligi 16 miljoni euroni, ning jõudsid kasumisse.
Comodule'i juht Kristjan Maruste on võtnud ette tuua elektritõukerataste tootmine Hiinast väljapoole.
Foto: Andras Kralla
Elektriliste tõukerataste jagamise buumi ajal teevad nemad tõukerataste tootjatele ja operaatoritele elektroonika, mis sõidukid internetti ühendab. Aprillist hakkavad nad ka ise tootma elektrilisi tõukerattaid.
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.