• OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001%6 730,74
  • DOW 300,94%46 622,66
  • Nasdaq 1,36%22 987,47
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • OMX Baltic−0,01%293,12
  • OMX Riga0,3%914,45
  • OMX Tallinn0,26%1 906,05
  • OMX Vilnius−0,19%1 261,88
  • S&P 5001%6 730,74
  • DOW 300,94%46 622,66
  • Nasdaq 1,36%22 987,47
  • FTSE 1000,52%9 403,57
  • Nikkei 2253,37%49 185,5
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,21
  • 09.03.20, 10:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koroonaviirus viis langusse nafta hinna ja börsid

Möödunud aasta lõpus alguse saanud koroonaviiruse levik on nüüdseks sundinud riike kehtestama laialdasi karantiine, toonud kaasa nafta hinna kukkumise ning üleüldise börsihindade languse.
Ebatavaline tühjus valitses reedel Meka suure mošee ja Kaaba kivi juures, kui Saudi Araabia võimud koroonaviiruse leviku piiramiseks seal reedese palvuse tühistasid.
  • Ebatavaline tühjus valitses reedel Meka suure mošee ja Kaaba kivi juures, kui Saudi Araabia võimud koroonaviiruse leviku piiramiseks seal reedese palvuse tühistasid.
  • Foto: AFP/Scanpix
Kuna Venemaa ei olnud nõus olnud kaasa minema Saudi Araabia pakutud tootmiskärbetega, et vähendada kahaneva nõudluse survet nafta hinnale, vastas Saudi Araabia hinnasõjaga, mis kukutas nafta hinda ühe ööga 30 protsenti. Investorid eelistasid panna oma raha võlakirjadesse ja Jaapani jeeni, S&P 500 futuurid on esmaspäevase börsipäeva eel kukkunud 5 protsenti. FTSE 100 futuurid on 6,5 protsenti languses. Teised Euroopa börsid ähvardavad päeva alustada 10protsendilise langusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 11:00
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid - esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele