Jahipauna poodide ostjad püüdsid pikki aastaid kestnud vaidluses saada ettevõttele 70% allahindlust ja väita kohtus sedagi, et firma väärtus on null, kuid majandustulemuste kasv näitab vastupidist.

- Jahipauna poed sai uue omaniku 2013. aastal, kuid vaidlus lõppes kohtus alles sel sügisel.
- Foto: Andras Kralla
Jahipauna müügitulu oli eelmisel aastal 4,4 miljonit eurot ning kasvas aasta varasemaga võrreldes pea 15 protsenti. Ettevõtte müümise aastal ehk aastal 2013 oli Jahipauna käive neli korda väiksem ehk 1,1 miljonit eurot, sel aastal oli ettevõte ka kahjumis ligi 200 000 euroga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt hüve – see on muutumas tööandja konkurentsieeliseks, mida ootavad nii noored spetsialistid kui ka kogenud töötajad. Mida tervisekindlustus tegelikult katab, kuidas on töötajate ootused viimastel aastatel muutunud ja kuidas see kõik mõjutab tööandja brändi?