Autotööstuses on käimas madin selle nimel, kes haarab turuosa elektrikaubikute turul, vahendab CNN.

- Riviani toodetud Amazoni kaubikud.
- Foto: Reuters/Scanpix
Vähemasti USA põhjal võib öelda, et elektrikaubikute tähetund on saabunud ning selleks on vähemalt kaks põhjust - üha enam ameeriklasi on harjunud sellega, et kaup neile koju kätte toimetatakse, samal ajal püüavad ettevõtted vähendada oma süsinikujalajälge.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kuidas saavad ettevõtted teha teadlasi kaasates hüppe uuele tasemele, sellest tuleb juttu värskes Äripäeva raadio sisuturundussaates. Kogemuslugusid jagavad kosmosettevõte ja biopõhiste ehitusmaterjalide valmistaja.