Tarbijakaitseamet alustas Luminori tõrgete pärast menetlust
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) algatas eelmise aasta oktoobris Luminor Banki uhtes järelevalvemenetluse, sest internetipanga teenuste töös on esinenud tõrked, mis on mõjutanud tarbijatele pakutava põhimakseteenuse kvaliteeti.
Amet on järelevalvemenetluse raames pöördunud Luminor panga poole selgituste saamiseks, teatas amet. Lisaks on TTJA kohtunud Luminori panga esindajatega, et arutada võimalikke lahendusi internetipanga teenuse kvaliteedi tagamiseks.
Keevitaja suudab õppida programmeerima ja ajakirjanik andmeid skriptides analüüsima. Digiteadlikkus ei ole enam lisaväärtus – see on juhtimiskompetentsi keskne osa. Tehnoloogia ei kuulu ainult IT‑osakonda, vaid strateegilisse tuppa, kus langetatakse otsuseid.