Tarbijakaitseamet alustas Luminori tõrgete pärast menetlust
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) algatas eelmise aasta oktoobris Luminor Banki uhtes järelevalvemenetluse, sest internetipanga teenuste töös on esinenud tõrked, mis on mõjutanud tarbijatele pakutava põhimakseteenuse kvaliteeti.
Amet on järelevalvemenetluse raames pöördunud Luminor panga poole selgituste saamiseks, teatas amet. Lisaks on TTJA kohtunud Luminori panga esindajatega, et arutada võimalikke lahendusi internetipanga teenuse kvaliteedi tagamiseks.
Ettevõtted otsivad aina enam lahendusi, mis säästavad aega ja raha, eriti praeguses turbulentses majandusolukorras. Kui sul on autopark, siis kui palju aega kulub tegelikult autode pesule? Kas töötajad toovad ikka iga pesu kohta tšeki raamatupidajale või võiks see protsess olla automaatne?