• OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,87
  • OMX Baltic−0,09262,4
  • OMX Riga0,07877,5
  • OMX Tallinn−0,181 695,22
  • OMX Vilnius0,14994,87
  • S&P 5001,075 554,13
  • DOW 300,3140 861,71
  • Nasdaq 2,1717 395,53
  • FTSE 100−0,158 193,94
  • Nikkei 225−1,4935 619,77
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,91
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,00100,87
  • 14.08.23, 16:02

Läänemere laevafirmad mängivad jõujooni Tallinki arvel ümber

Läänemere parvlaevaliiklust aastakümneid iseloomustanud madal kasumlikkus ja suur konkurents pöördus ümber pärast pandeemiat, kui Tallink pool muutis pooled kruiisilaevad põgenikelaevadeks, kirjutab Dagens Industri.
Tallinki laev Silja Europa, mis 2013. oma esimesele Tallinna–Helsingi regulaarreisile suundus, on nüüd Hollandi varjupaigataotlejate kasutuses.
  • Tallinki laev Silja Europa, mis 2013. oma esimesele Tallinna–Helsingi regulaarreisile suundus, on nüüd Hollandi varjupaigataotlejate kasutuses. Foto: Andras Kralla
Koroonaaeg pani parvlaevafirmad võitlema väheste reisijate pärast ja kukutas kasumit. Vaevalt olid reisipiirangud vähenenud, kui tuli järgmine tagasilöök – Venemaa sissetung Ukrainasse. Kuna nii laevafirmade kui reisijate kulud on suurenenud, on see tekitanud taas probleeme kasumlikkusega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele