Soodsaim Tesla muutus mudeliuuendusega ühekorraga veelgi teslalikumaks ja nn traditsiooniliste automarkide toodangule sarnasemaks.
- Uute saledamate esituledega ei meenuta Model 3 enam konna, jõehobu või Piilupart Donaldit, Teslale omase valgena pigem ehk tehisintellekti nägemust Airpodi ja muumimamma ristandist. Foto: Andras Kralla
Rool ja ekraan – see ongi sisuliselt kõik, mis uuendatud Tesla Model 3 juhikohalt vastu vaatab. „Äärmine minimalism“ tundub vähe öeldud. „Tühi nagu avastamata talendiga armuvalus luuletaja külmkapp“ kõlab õigemini.
Model 3-l, soodsaima hinnaga Teslal, puudub sarnaselt mitme teise elektriautoga käivitusnupp. Ühtlasi pole sel näidikuplokki, kiirust jmt kuvatakse suure ekraani vasakus ülaservas. Ventilatsiooniavad on elegantselt ära peidetud. Nuppe-klahve tuleb tikutulega otsida – kui näiteks istme reguleerimiseks või akende liigutamiseks on need olemas, siis isegi kindalaegast saab avada ainult (!) ekraani kaudu.
Ent need asjad olid Model 3-l sedamoodi juba enne. Mudelivärskendusega kaotati ära ka roolitagused kangid, nii suunatulede kui käigu oma. Esimeste jaoks on nüüd roolil puutetundlikud nupud, käikude lülitamine käib aga … no kust mujalt kui ekraanilt!
- Model 3 Higlandi sõitjateruum ise paistis meile nii tühi, et panime fotole ka käe. Näpib see raadio juhtimise rullikut. Foto: Andras Kralla
Elon Muski autovabrik tõesti teeb paljusid asju nn traditsioonilistest autotootjatest teisiti ning, nagu näha, keerab mõnes mõttes teslalikkust ajapikku juurdegi. Kuid samal ajal võib tähendada, et teatud aspektidesse suhtutakse „gerontidega“ järk-järgult üha sarnasemalt.
Tähelepanu „riistvarale“
Uuenduskuuri läbinud Tesla Model 3, lisanimega Highland, erineb senisest versioonist märksa rohkema kui kangidevaba lahenduse poolest. Lühidalt kokku võetuna mõjub see tervikuna oluliselt tummisema tükina.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eksklusiiv!
Kaks pikka sõidupäeva. Sadu kilomeetreid mööda kuulsa Mootorite Oru teid. Kõik praegused Lamborghini Huracani versioonid – jah, ka Sterrato ja STO. Ning muidugi see hääl ...
Äripäeva toimetuse ajakirjanikud pakuvad huvilistele sellest sügisest viit uut uudiskirja, kus kirjutavad lahti majandusmaailma mõistmiseks olulised teemad.
Äripäeva autolugude toimetaja Karl-Eduard Salumäe hõikab maha, milline mullu proovitud autodest oli tema hinnangul parim.
Volkswagen on teinud mikrobussi, mis pakub emotsiooni rohkem kui praktilisust.
Miks väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted peaksid panustama rohkem innovatsiooni ja kuidas pank saab siin olla neile abiks, räägitakse värskes Äripäeva raadio saates.