Konverentsil Südi tuleb juttu elektriautodest, tööampsudest ja Rail Balticast
Kuidas panna tööampsud ettevõtte kasuks tööle, mida saavad ärid võita Rail Baltica trassist ja kuidas hoida joonel elektriautode laadimisega seotud kulud, selgub värskest Äripäeva raadio sisuturundussaatest.
Fotokollaažil Kristjan Vanaselja, Alan Vaht ja Heigo Saare. Foto: Erakogu
Saade on pühendatud väikeettevõtete konverents-messile Südi 2024, mis toimub 5. märtsil Viimsi Artiumis. Saates kõlavad intervjuud konverentsi esinejatega.
Kõigepealt kuuleme rääkimas Alexela e-mobiiluse juhti Alan Vahti, kes räägib uuest lahendusest, mis võimaldab elektriautode kodus laadimise kulusid mugavalt ja korrektselt ettevõtte raamatupidamises kajastada.
Teisena saab sõna GoWorkabiti juht Kristjan Vanaselja, kellega arutame, kuidas tööampsud võimaldavad ettevõtte palgakulu kontrolli all hoida.
Saate teises pooles ajame juttu Rail Baltic Estonia süsteemi töökindluse ja ohutuse tagamise juhi Heigo Saarega. Tema sõnul saab 2030. aasta teises pooles uut trassi mööda Tallinnast Pärnusse sõita. Ka räägime Saarega, milliseid ärivõimalusi pakub raudtee trassi ääres paiknevatele ettevõtetele.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Konverents-messil Südi tuleb juttu elektriautodest, tööampsudest ja Rail Balticast
Jeeni kurss kukkus dollarisse värske, 38 aasta madalaima tasemeni. Viimati kauples jeen nii nõrgal tasemel 1986. aastal. Riigis on alanud valuutakriis, mis on just praegu hoogu kogumas ning paneb valitsuse ja keskpanga väga raskete otsuste ette.