Samal ajal kui autod meie silme all kiiresti muutuvad, näivad mootorrattad veerevat üsna vanaviisi, ent väline mulje on petlik. Lähemal vaatlusel ilmneb, et ka kaherattaline maailm pole enam endine. Suunda mudivad hiinlased, retro ja elekter.
Seekordse Helsingi motomessi üks tõmbenumbreid - Kawasaki Ninja 7 Hybrid.
Foto: Messukeskus/MP24
Põhja-Euroopa suurimal B2C tsiklimessil MP24 Helsingi Messikeskuses olid veebruari alguses kõik põhitegijad taas rivis: Jaapani nelik – Honda, Suzuki, Kawasaki, Yamaha; BMW, Harley-Davidson, Triumph, Indian, KTM, Husqvarna …
Innovatsioon, kiirus ja usaldus – need on märksõnad, mis määravad, kuidas suurkorporatsioonid ja idufirmad täna omavahelist koostööd sõnastavad. Koostöö, mis veel mõni aasta tagasi tundus pelgalt eksperimenteerimise või brändi värskendamise viisina, on muutunud tõsiseks konkurentsieeliseks. „Idufirmade ja suurettevõtete koostööst on saanud kaasaegses majanduses konkurentsieelis, mitte turunduslik eksperiment,“ kinnitab SEB Balti divisjoni strateegiajuht Andra Altoa.