Kuigi kauplemine on inimkonnale omane juba tuhandeid aastaid, on oma äriga alustamine alles viimasel kümnendil jõudnud laialt massidesse. Tänu internetile ja peamiselt sotsiaalmeediale võib igaüks teenida endale meelepärase tegevusega.
Kinnisvarabuumi ajal olid vanad rehielamu-tüüpi palkmajad nii populaarsed, et neid veeti peale ostu isegi endale sobivasse Eesti piirkonda, kus need korda nokitseda.
E-poodidesse tagastatakse keskmiselt 15% kaubast, kuid võib hooajaliselt kõikuda - tagastusi on rohkem, kui on palju sooduspakkumisi ja kampaaniaid ning tellimusi tagastavad odavkauba jahtijad.
Tänavu on põllumajandustehnikat müüdud 15-30 protsenti vähem kui mullu ning müüjad ennustavad languse jätku ka tuleval aastal.
Ökopoed, mille eesmärk on pakutava elustiili laiem propageerimine, soovivad kaubanduspinnana kasutada vaid kergesti ligipääsetavaid ning käidavaid kohti.
Ärimees Hanno Riismaa sõnul sai talle väntamine oluliseks elu osaks juba nooruspõlves ning tänaseks on sportlik hobi kujunenud elu lahutamatuks osaks.