Milline peab olema ahvatlev töökuulutus?

Peale traditsiooniliste kanalite levitab Selver töökuulutusi videona ka YouTube'is.  Foto: Andres Haabu
Kaidi Aidama, kaasautor • 25. september 2016 • 1 min
Jaga lugu:
Kasulik
Ainult tellijale

Tööturul ei piisa enam sellest, kui on vaba töökoht – hea töötaja leidmiseks peab tööandja leidma ise viisi, kuidas paeluda tööotsijat, ja olema valmis pakkuma hüvesid.

„Sisuliselt on võimalik talupoja stiilis mõtlemisega läbi käia kõik kandideerimise sammud ja küsida endalt, et kui ma oleks kandidaat, kas mulle meeldiks nii,“ andis CV-Online’i turundusjuht Heikko Gross nõu ahvatleva tööpakkumise kujundamiseks. „Kui mõne etapi puhul on vastus ei, siis on võimalik protsessi paremaks teha,“ sõnas ta ja nentis, et see kehtib nii kuulutuse koostamise kui ka kõigi järgnevate sammude puhul. Praegu on paljudel juhtudel tööotsija valija rollis ja kaalub mitut pakkumist, mistõttu peab tööandja pingutama, et kandideerijat meelitada.

Täispikkuses näevad seda lugu Äripäeva tellijad.

Oled tellija, kuid ei pääse lugema?Vaata siia

Jaga lugu:
Hetkel kuum Äripäevas

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt