Tööturul ei piisa enam sellest, kui on vaba töökoht – hea töötaja leidmiseks peab tööandja leidma ise viisi, kuidas paeluda tööotsijat, ja olema valmis pakkuma hüvesid.

- Peale traditsiooniliste kanalite levitab Selver töökuulutusi videona ka YouTube'is.
- Foto: Andres Haabu
„Sisuliselt on võimalik talupoja stiilis mõtlemisega läbi käia kõik kandideerimise sammud ja küsida endalt, et kui ma oleks kandidaat, kas mulle meeldiks nii,“ andis CV-Online’i turundusjuht Heikko Gross nõu ahvatleva tööpakkumise kujundamiseks. „Kui mõne etapi puhul on vastus ei, siis on võimalik protsessi paremaks teha,“ sõnas ta ja nentis, et see kehtib nii kuulutuse koostamise kui ka kõigi järgnevate sammude puhul. Praegu on paljudel juhtudel tööotsija valija rollis ja kaalub mitut pakkumist, mistõttu peab tööandja pingutama, et kandideerijat meelitada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Viimaste aastate jooksul on kinnisvarasektori rahvusvahelised kestlikkuse standardid teinud läbi suure uuenduskuuri. Euroopa rohepöörde eesmärgid, uued kliimapoliitikad ja investorite kasvavad ootused on viinud selleni, et nii LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) kui ka BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assessment Methodology) on tulnud välja uute versioonidega – mõlemad oluliselt ambitsioonikamad kui nende eelkäijad. Eesmärgiks ei ole pelgalt rangemad nõuded, vaid tulevikukindlate ja väiksema keskkonnamõjuga hoonete loomine, mis vastavad juba täna homsete regulatsioonide ja turu ootustele.