Tööturul ei piisa enam sellest, kui on vaba töökoht – hea töötaja leidmiseks peab tööandja leidma ise viisi, kuidas paeluda tööotsijat, ja olema valmis pakkuma hüvesid.

- Peale traditsiooniliste kanalite levitab Selver töökuulutusi videona ka YouTube'is.
- Foto: Andres Haabu
„Sisuliselt on võimalik talupoja stiilis mõtlemisega läbi käia kõik kandideerimise sammud ja küsida endalt, et kui ma oleks kandidaat, kas mulle meeldiks nii,“ andis CV-Online’i turundusjuht Heikko Gross nõu ahvatleva tööpakkumise kujundamiseks. „Kui mõne etapi puhul on vastus ei, siis on võimalik protsessi paremaks teha,“ sõnas ta ja nentis, et see kehtib nii kuulutuse koostamise kui ka kõigi järgnevate sammude puhul. Praegu on paljudel juhtudel tööotsija valija rollis ja kaalub mitut pakkumist, mistõttu peab tööandja pingutama, et kandideerijat meelitada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Internetiühenduse olulisust on raske üle hinnata – see on nüüdseks nagu enamiku ettevõtete selgroog. Ühenduse tõrkumine võib töö täiesti seisata ning tuua kaasa tuhandeid või isegi kümneid tuhandeid kahju. See mõjutab tööviljakust, küberturvalisust, kliendikogemust, töötajate rahulolu – ning võib hakata pärssima isegi ettevõtte arengut.