• OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−1,17%37 683,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • OMX Baltic0,17%303,2
  • OMX Riga−0,04%868,25
  • OMX Tallinn0,37%1 999
  • OMX Vilnius−0,16%1 205,47
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 100−0,21%8 585,01
  • Nikkei 225−1,17%37 683,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,01
  • 18.09.13, 11:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nordecon ehitab Tartusse paadisadama

Tartu Sõpruse silla paadisadama ehituse riigihanke võitis ASi Nordecon pakkumus kogumaksumusega 1,58 miljonit eurot.
Paadisadam tuleb Sõpruse silla lähedusse, Rebase 18 kinnistule. Ehitustööde käigus rajatakse statsionaarne kai, paigaldatakse ujuvkai, ehitatakse ning sisustatakse sadamahoone, rajatakse paatide hoiuplats ja juurdepääsuteed ning parkla. Muu hulgas luuakse sadama ehitustööde käigus ka valmidus paaditankla rajamiseks ning korrastatakse Emajõe kallasrada sadama territooriumi ulatuses.
Projekti juhtrühma liige, abilinnapea Raimond Tamm tõdes, et paadiliiklus Emajõel on aasta-aastalt üha tihenenud. "Ujuvkai rajamine loob enam kui 40 paadiomanikule võimaluse hooajaks paat turvaliselt vette jätta ning loobuda ebamugavustest, mis seonduvad paadi vette laskmise ning veest välja tõmbamisega," sõnas ta.
"Rajatavasse sadamahoonesse tulevad ka olmeruumid ning klubiruum, mis loob võimaluse üheskoos teiste paadisõitjatega mõnusalt aega veeta. Samuti asub tööle sadamakapten, kes kõigel sadamaalal toimuval silma peal hoiab," selgitas Tamm linna pressiteate vahendusel.
Sõpruse paadisadama ehitusmaksumus koos kaasnevate tegevustega on 1,69 miljonit eurot, millest toetusena saadakse 1,37 miljonit ning Tartu linna kaasfinantseering on 318 000 eurot ehk 18,8%. Valmimistähtaeg on järgmise aasta detsember.
Paadisadama ehitamine on osa projektist "Majanduslikult jätkusuutlik ja keskkonnasäästlik Peipsi järve piirkond", mida rahastatakse ENPI Eesti-Läti-Vene piiriülesest koostööprogrammi 2007–13 vahendeist. Projekti eesmärgiks on Peipsi järve keskkonnaseisundi parandamine ja veeturismi arengu toetamine.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele