• OMX Baltic0,49%304,17
  • OMX Riga−0,1%867,72
  • OMX Tallinn0,4%2 007
  • OMX Vilnius−0,05%1 206,83
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 1000,03%8 587,3
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,16
  • OMX Baltic0,49%304,17
  • OMX Riga−0,1%867,72
  • OMX Tallinn0,4%2 007
  • OMX Vilnius−0,05%1 206,83
  • S&P 5000,1%5 892,58
  • DOW 30−0,21%42 051,06
  • Nasdaq 0,72%19 146,81
  • FTSE 1000,03%8 587,3
  • Nikkei 225−0,98%37 755,51
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,16
  • 02.04.14, 10:28
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Emajõe paadisadam Tartus saab nurgakivi

Sel reedel pannakse Tartus nurgakivi Sõpruse silla paadisadamale.
Paadisadam tuleb Sõpruse silla lähedusse, Rebase 18 kinnistule. Ehitatakse statsionaarne kai ja sadamahoone, paigaldatakse ujuvkai, rajatakse paatide hoiuplats, juurdepääsuteed ja parkla ning korrastatakse Emajõe kallasrada sadama territooriumi ulatuses.
Ühtlasi luuakse sadama ehitustööde käigus valmidus paaditankla rajamiseks ning korrastatakse Emajõe kallasrada sadama territooriumi ulatuses, teatas linnavalitsus.
"Soe talv ning Emajõe madal veetase on võimaldanud sadamakompleksi ehitamisel jõudsalt edeneda. Paadid saavad kohad uue sadamakai ääres sisse võtta siiski alles järgmise aasta kevadel, sest ehitustööd kestavad vähemalt käesoleva aasta sügiseni," ütles abilinnapea Raimond Tamm.
"Järgmise olulise sammuna on meil kavas avaliku konkursi tulemusena sadamale heaperemeheliku operaatori leidmine, kes juba alates sellest sügisest sadama igapäevast tegevust korraldama asuks," lisas ta.
Mulluse riigihanke paadisadama ehituseks võitis AS Nordecon. Sadama ehitusmaksumus koos kaasnevate tegevustega on 1,7 miljonit eurot, millest toetusena saadakse 1,4 miljonit ning Tartu linna kaasfinantseering on veidi üle 300 000 euro. Sadama valmimistähtaeg on selle aasta detsember.
Paadisadama ehitamine on osa projektist "Majanduslikult jätkusuutlik ja keskkonnasäästlik Peipsi järve piirkond", mida rahastatakse ENPI Eesti-Läti-Vene piiriülesest koostööprogrammi 2007-13 vahendeist. Projekti eesmärgiks on Peipsi järve keskkonnaseisundi parandamine ja veeturismi arengu toetamine.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele