Hea klienditeenindus paneb inimesed teie ettevõttest rääkima, kirjutab Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa.
- Erply tegevjuht Kristjan Hiiemaa. Foto: Eiko Kink
Osa sellest, kuidas kliendid ettevõtet näevad, moodustab probleemide lahendamisel ettevõttelt saadud abi ja tähelepanu ning probleemi lõpliku lahendamise viis. Mida kiiremini klient oma tavapärase tegevuse juurde saab naasta, seda kiiremini saab ta kõigile rääkida, kuidas kogetud teenindus talle ja võib-olla ka tema enda ettevõttele kasu toob.
Näiteks The New York Timesi tehtud uuringus leiti, et 65% uutest klientidest jõuab ettevõtteni tänu kellegi soovitusele. Kui see statistika paika peab, on olemasolevate klientide rahulolu hoidmine ettevõtte kasvu jaoks sama tähtis või tähtsamgi kui uute leidmine.
Tugev klienditugi näitab hoolivust
Viimane asi, mida klient tunda tahab, on see, et ettevõtte ainuke eesmärk on teenuse eest raha kätte saada ning seejärel klient kuhugi eest ära lükata. Kas oled kunagi tähele pannud, et ettevõtte müügiosakonda helistades või tellimuse tühistamiseks kõnet tehes suhtuvad teenindajad sinusse suurema hoole ja tähelepanuga kui klienditoe osakonda helistades? See ei tohiks nii olla. Kõik teenused ei ole omavahel võrdsed, aga lõppkokkuvõttes ütleb ettevõtte suhtumine klientidesse nii mõndagi selle ettevõtte väärtuste ja hoolivuse kohta.
Minu ettevõtte missiooniks on klienditeenindus esikohal, sest teame, et iga kord, kui mõnda kauplusesse siseneme, oleme ise need, kes vahetult kogevad teenust, mida pakume oma toodetega teistele.
Loe pikemalt kaubandus.ee-st.
Seotud lood
Eestis seisavad tuhanded lapsed ja pered silmitsi väljakutsetega, mida on raske ette kujutada. Üks väike heategu võib nende elus palju muuta. Sel aastal astus
Wallester – innovaatiline finantstehnoloogia ettevõtte, mida tunnustati hiljuti Eesti edukaima idufirmana – olulise sammu ja asus partneriks MTÜ-le
Naerata Ometi. Selle organisatsiooni eesmärk on tagada, et keegi ei peaks eluraskustega üksi silmitsi seisma.