• Jaga lugu:

    Eesti bränd keerati tuksi

    Leo SiemannFoto: Erakogu

    Kui Hollandi disainerile Peter Kentiele oleks antud võimalus oma ESTonishing-idee lõpuni viia, siis oleks praegu sajad tuhanded inimesed selle tulemusega rahul, kirjutab ettevõtja Leo Siemann.

    Kuigi Eesti riigi brändimine on kestnud juba mõnda aega, pole siiski rahuldavat tulemust saavutatud. Pigem on sõna bränd omandanud negatiivse varjundi. Eesti brändimise tulemus osutus tööõnnetuseks, millest taastumine võtab aega.
    Peter Kentie tore EST-idee pandi EASi rohelise konna tööriistakasti, mille sisu jääb enamikule inimestele arusaamatuks. Rahvas mäletab selle viimase Eesti brändina üht rohelist lärakat, sõna Aino ja 250 000 eurot, mis sel puhul magama pandi.
    Siin on midagi väga viltu läinud ja see on kahetsusväärne, sest just eduka brändingu abil müüvad end arenenud riigid ja firmad. Brändist on saanud tänapäeva äri tööriist number üks. Bränd on midagi palju enamat kui kollane numbrimärk lehma kõrvas.
    Brändinguga luuakse kontseptsioon, kuidas toode või teenus töötab, ja tehakse platvorm, et seda tarbijateni viia. Mängu tulevad visioon, missioon ja väärtused, mille poolest eristutakse teistest brändidest ehk siis rõhutatakse seda milles ollakse paremad.
    Suured tööstusriigid kasutavad brändimist päris osavalt, et oma rahvuslikku jõukust kasvatada.  USA on olnud siiani kõige edukam, kellel on maailma TOP 10 brändi hulgas ette näidata koguni kaheksa.
     
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Merli Üle: tänane lumehelbeke hindab samu väärtusi mida su enda laps
Midagi on pildil valesti, kui peame jätkuvalt rääkima juhtidest, kelle jaoks on noorte, nn lumehelbekeste, juhtimine peavalu. Kes siis muutustele tegelikult vastu sõdib? Ehk oleks viimane aeg õppida uusi trikke, pakub Elisa äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Midagi on pildil valesti, kui peame jätkuvalt rääkima juhtidest, kelle jaoks on noorte, nn lumehelbekeste, juhtimine peavalu. Kes siis muutustele tegelikult vastu sõdib? Ehk oleks viimane aeg õppida uusi trikke, pakub Elisa äriarenduse valdkonna juht Merli Üle.
Inbank suutis kasumit kolmekordistada
Eesti finantsettevõte Inbank suutis teises kvartalis puhaskasumit kolmekordistada, selgub börsiteatest.
Eesti finantsettevõte Inbank suutis teises kvartalis puhaskasumit kolmekordistada, selgub börsiteatest.
Raadiohommikus: vaktsiinid, koroonapassid ja kiiresti lähenev sügis
Reedel teeme Äripäeva hommikuprogrammis juttu koroonavõitlusest. Kolmas laine on alanud, poliitikud püüavad kiirendada vaktsineerimist ja mõelda samal ajal välja plaane, kuidas ei peaks sulgema koole ning hoida avatuna majandust. Kuulame endiste sotsiaalministrite seisukohti, mida on seni tehtud hästi-halvasti ja mis piiranguid võiks oodata. Samuti helistame haridus- ja teadusministrile Liina Kersnale, et uurida, kuidas siis ikkagi korraldatakse sügisest koolielu.
Reedel teeme Äripäeva hommikuprogrammis juttu koroonavõitlusest. Kolmas laine on alanud, poliitikud püüavad kiirendada vaktsineerimist ja mõelda samal ajal välja plaane, kuidas ei peaks sulgema koole ning hoida avatuna majandust. Kuulame endiste sotsiaalministrite seisukohti, mida on seni tehtud hästi-halvasti ja mis piiranguid võiks oodata. Samuti helistame haridus- ja teadusministrile Liina Kersnale, et uurida, kuidas siis ikkagi korraldatakse sügisest koolielu.
Suured väikesed: kuidas sündis Läti esimene ükssarvik Uus lugude sari!
Läti oli viimane riik Euroopas, mille Facebook vallutas. Iga pool mujal murdusid kohalikud sotsiaalmeedia kanalid – nagu meie rate.ee – uue ja seksikama Facebooki ees, aga Läti oma ühismeedia Draugiem.lv osutas visa vastupanu.
Läti oli viimane riik Euroopas, mille Facebook vallutas. Iga pool mujal murdusid kohalikud sotsiaalmeedia kanalid – nagu meie rate.ee – uue ja seksikama Facebooki ees, aga Läti oma ühismeedia Draugiem.lv osutas visa vastupanu.