• OMX Baltic−0,28%262,27
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,25%1 690,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 002,27
  • S&P 5000,00%5 713,64
  • DOW 300,00%42 025,19
  • Nasdaq 2,51%18 013,98
  • FTSE 100−0,96%8 248,72
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,66
  • OMX Baltic−0,28%262,27
  • OMX Riga1,09%887,15
  • OMX Tallinn−0,25%1 690,95
  • OMX Vilnius−0,13%1 002,27
  • S&P 5000,00%5 713,64
  • DOW 300,00%42 025,19
  • Nasdaq 2,51%18 013,98
  • FTSE 100−0,96%8 248,72
  • Nikkei 2251,53%37 723,91
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%103,66
  • 06.08.19, 06:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tiina Sillaste: strateegiast IT pilguga. Ja mitte ainult

Tarbijate eelistused ja vajadused muutuvad tehnoloogia arenedes pidevalt, ellu jäävad ettevõtted, kes oskavad ja tahavad muutuda, kirjutab Bauhof Groupi IT-juht Tiina Sillaste.
Bauhof Groupi IT-juht Tiina Sillaste.
  • Bauhof Groupi IT-juht Tiina Sillaste. Foto: Erakogu
Ostlemine kolib järjest enam e-keskkondadesse. Lisaks klassikalisele e-poele on ostukanaliteks saanud ka sotsiaalmeedia rakendused. Ennustatakse, et aastaks 2040. tehakse 95% oste e-kanalite kaudu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele