Toetan igati riigi tähtsaimate maanteede ehitamist neljarajaliseks, sest sel on mitu positiivset mõõdet, ütleb vandeadvokaat Jüri Raidla vastuses Äripäeva juhtide ja arvamusliidrite küsitlusele.

- Jüri Raidla.
- Foto: Liis Treimann
Sõites mujal Euroopas ringi meiega elatustasemelt võrreldavates riikides, näiteks nagu Portugal ja Horvaatia, hakkab üsna kurb, et oleme selliste teede vajalikkusest kõnelnud mitukümmend aastat, kuid tulemused on kesised. Eeltoodud näited – Portugali Douro jõe piirkond ja Horvaatia – on mägised piirkonnad, kus teede ehitamine on ilmselt kordades keerukam ja kallim kui Eestis. Ometi on sealne teede ja sildade võrk kadestamisväärne, eriti Portugalis. Eesti on tasandik, ja me ei saa ikka hakkama. Järelikult on küsimus tahte puudulikkuses ja otsustusjulguse tagasihoidlikkuses. Sellises kontekstis on väga hea, et Martin Helme tõstis küsimuse lauale ning tegi seda jõulises vormis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ainult 26% töötajatest nõustub, et nende praegune töökeskkond aitab neil teha parimat tööd. See šokeeriv number Gensler 2025 uuringust peegeldab kõige fundamentaalsemat muutust töömaailmas: kontor ei ole enam koht, kuhu peab tulema, vaid sihtkoht, kuhu tahetakse tulla.