• OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • OMX Baltic−0,17266,92
  • OMX Riga−1,49866,71
  • OMX Tallinn0,141 739,38
  • OMX Vilnius0,00993,09
  • S&P 5001,115 459,1
  • DOW 301,6440 589,34
  • Nasdaq 1,0317 357,88
  • FTSE 1001,218 285,71
  • Nikkei 225−0,5337 667,41
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,18
  • EUR/RUB0,0093,47
  • 31.01.23, 12:00

Avo Blankin: Saaremaa püsiühendus ja Rail Baltic võiks olla kaks ühes projekt

Eesti riik vajab infrastruktuuri arenguks visiooniga arhitekti-teenistust, ehitajad killustikku, saarlased aga püsiühendust, kirjutab pensionär Avo Blankin arvamuskonkursile Edukas Eesti saadetud artiklis.
"Kesselaiu kaasamine teeb tunneli turvaliseks alates ehitusest, kasutamisel, aga ka teenindamisel," leiab Avo Blankin.
  • "Kesselaiu kaasamine teeb tunneli turvaliseks alates ehitusest, kasutamisel, aga ka teenindamisel," leiab Avo Blankin. Foto: Autori erakogu
Riigil on puudu majandusliku arengu visioonist ja on alanud omavahel koordineerimata arengukavade ajastu. Täna maksame lõivu infrastruktuurilise arengu peetuse tõttu. Eufoorias alustatud Tallinna-Tartu jt neljarajalised maanteed, Euroopast tulnud Rail Baltic; energeetilisest iseseivumisest loobumine on viinud riigi majandusliku arengu tupikusse, toetustepõhisele allakäigule.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele