• Jaga lugu:

    Lincolnile ei meeldi enam rendifirmad

    Lincoln Town CarFoto: Lincoln

    Lincoln loodab, et nende sõidukid muutuvad kasutajate silmis erilisemaks, kui neid ei kasuta autorendifirmad, kirjutab The Drive.

    See ei tähenda muidugi, et Lincoln Motor Company asuks oma rendifirmadele keskenduvaid müügimeeskondi lõhkuma, küll aga on ettevõte öelnud, et hakkab autosid rendifirmadele müüma senisest vähem.
    Mõiste black car ehk “must auto” alla koonduvad USAs ettevõtted, mis pakuvad rendi-, takso- ja muid sarnaseid teenuseid. Kõige tugevam on sõna seos Lincoln Towncariga, sest just seda sõidukit seostatakse USAs enim ühes autojuhiga kasutamisega.
    Iga tööstuse kaanepoiss on hea olla, aga Lincolni turundusjuht Rober Parker ütles, et Lincolni sõidukite üleküllus kommertskasutuses on mõjunud halvasti mainele ja ka sõidukite jääkväärtusele.
    Automotive Newsi teatel on Lincoln Motor Company hakanud vähem müüma ettevõtetele nagu Hertz ja Avis ning on lõpetanud ka sõidukite valmistamise muude kommertseesmärkide jaoks. See on emafirmat Fordi juhtiva Jim Hacketti strateegia.
    Parker ütles, et suurim probleem on jääkväärtus. “Need sõidukid tulevad kuue kuni kaheteist kuu pärast tagasi. Just siis toimub sõidukite väärtuse vähenemine. Mida kauem sõidukid omanike käes püsivad, seda parem.”
    Kuigi need abinõud võivad tunduda elitaarsena, väärib meenutamist, et esimest korda mitme kümnendi jooksul on Lincolni masinad (nt Navigator) muutunud kõrgelt hinnatuks. Kentucky tehasel, kus Navigatorit ehitatakse, on probleeme nõudlusele järele jõudmisega. Enamik uusi Lincolni maastureid veedab kaheksa kuni kümme päeva automüüjate parkimisplatsidel, enne kui uue kodu leiavad. Teistel Ford Motor Company sõidukitel kulub 28 kuni 34 päeva.
    Mida rohkem Lincoln oma brändi taasleitud sära kaitseb, seda suuremat edu uue niši rajamine konkurentsitihedas keskonnas saadab. Kui plaani peaks saatma edu, sillutab see teed veel edukamale uute mudelite turuletulekule. Nimelt tõmbas Lincoln just katte uuelt kolme istmereaga Aviatorilt ja peagi peaks valmis saama ka uus Nautilus.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Neeme Korv: kui läheks antiutoopia asemel hoopis ... restorani
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Kui leiame rohtu sügis- ja koroonamasenduse vastu, kasvatame endas enesekindlust ja suudame vastu seista ka antiutoopiale. Äripäeva arvamustoimetuse juht Neeme Korv pakub retsepti, mis lisaks toetab ettevõtlust.
Apple'i piirangud kukutavad sotsiaalmeedia aktsiaid
Snapchati emafirma Snapi aktsia kukkus NYSE börsil üle 25 protsendi, kui selgus, millise mõjuga on Apple'i uus privaatsuspoliitika. Languses on ka teiste sotsiaalmeediaettevõtete aktsiad.
Snapchati emafirma Snapi aktsia kukkus NYSE börsil üle 25 protsendi, kui selgus, millise mõjuga on Apple'i uus privaatsuspoliitika. Languses on ka teiste sotsiaalmeediaettevõtete aktsiad.
Putin: Tahate rohkem gaasi? Kiitke Nord Stream 2 heaks
Venemaa president Vladimir Putin ütles, et Venemaa saab suurendada gaasitarneid Euroopasse kohe, kui Saksamaa annab kasutusloa Nord Stream 2 gaasijuhtmele, kirjutab Financial Times.
Venemaa president Vladimir Putin ütles, et Venemaa saab suurendada gaasitarneid Euroopasse kohe, kui Saksamaa annab kasutusloa Nord Stream 2 gaasijuhtmele, kirjutab Financial Times.
Energiavaesus ähvardab muutuda reaalsuseks
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.
Euroopa Komisjoni Eesti esinduse juht Keit Kasemets tõdes, et teatud hinna juures muutub enrgiavaesus Euroopa riikides väga suureks probleemiks.