Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Lincolnile ei meeldi enam rendifirmad

    Lincoln Town CarFoto: Lincoln

    Lincoln loodab, et nende sõidukid muutuvad kasutajate silmis erilisemaks, kui neid ei kasuta autorendifirmad, kirjutab The Drive.

    See ei tähenda muidugi, et Lincoln Motor Company asuks oma rendifirmadele keskenduvaid müügimeeskondi lõhkuma, küll aga on ettevõte öelnud, et hakkab autosid rendifirmadele müüma senisest vähem.
    Mõiste black car ehk “must auto” alla koonduvad USAs ettevõtted, mis pakuvad rendi-, takso- ja muid sarnaseid teenuseid. Kõige tugevam on sõna seos Lincoln Towncariga, sest just seda sõidukit seostatakse USAs enim ühes autojuhiga kasutamisega.
    Iga tööstuse kaanepoiss on hea olla, aga Lincolni turundusjuht Rober Parker ütles, et Lincolni sõidukite üleküllus kommertskasutuses on mõjunud halvasti mainele ja ka sõidukite jääkväärtusele.
    Automotive Newsi teatel on Lincoln Motor Company hakanud vähem müüma ettevõtetele nagu Hertz ja Avis ning on lõpetanud ka sõidukite valmistamise muude kommertseesmärkide jaoks. See on emafirmat Fordi juhtiva Jim Hacketti strateegia.
    Parker ütles, et suurim probleem on jääkväärtus. “Need sõidukid tulevad kuue kuni kaheteist kuu pärast tagasi. Just siis toimub sõidukite väärtuse vähenemine. Mida kauem sõidukid omanike käes püsivad, seda parem.”
    Kuigi need abinõud võivad tunduda elitaarsena, väärib meenutamist, et esimest korda mitme kümnendi jooksul on Lincolni masinad (nt Navigator) muutunud kõrgelt hinnatuks. Kentucky tehasel, kus Navigatorit ehitatakse, on probleeme nõudlusele järele jõudmisega. Enamik uusi Lincolni maastureid veedab kaheksa kuni kümme päeva automüüjate parkimisplatsidel, enne kui uue kodu leiavad. Teistel Ford Motor Company sõidukitel kulub 28 kuni 34 päeva.
    Mida rohkem Lincoln oma brändi taasleitud sära kaitseb, seda suuremat edu uue niši rajamine konkurentsitihedas keskonnas saadab. Kui plaani peaks saatma edu, sillutab see teed veel edukamale uute mudelite turuletulekule. Nimelt tõmbas Lincoln just katte uuelt kolme istmereaga Aviatorilt ja peagi peaks valmis saama ka uus Nautilus.
  • Hetkel kuum
Raivo Hein: sotsid valetavad alati, aga jõudu neile Tallinnas! Vene- ja Savisaare-aegsetel lahendustel olgu lõpp
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Kuulates linnaelanike, ettevõtjate ja asjatundjate häält, on nüüd võimalik kujundada Tallinnast kaasaegsem ja elamisväärsem linn võrreldes senise bütsantslikkusega, kirjutab ettevõtja ja investor Raivo Hein vastuses Äripäeva arvamusliidrite küsitlusele.
Caterpillar kohandab ootusi pärast USA ehitusbuumi jahenemist
Neljapäeval teatas Caterpillar, et ootab käesolevas kvartalis müügi langust, kuna nõudlus nende ehitusseadmete järele on eelmise aasta buumiga võrreldes raugenud.
Neljapäeval teatas Caterpillar, et ootab käesolevas kvartalis müügi langust, kuna nõudlus nende ehitusseadmete järele on eelmise aasta buumiga võrreldes raugenud.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Põlva saunatootja asendas jahtunud turud ühe kliendiga USAs: “Tööd on rohkem kui peaks!”
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Mitu aastat reipat kasvu näidanud Põlva saunatootja Ecosauna Projecti majandustulemused võtsid eelmisel aastal hoo maha, tänavune aasta on neil see-eest aga juba välja müüdud.
Teabevara on nagu ülikool
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
„Teabevara tunnis“ saad piiluda teabevara köögipoolele.
Karmo Tüür: kuriusklikkus saadab ökosurma
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Rohepööre on viinud ususõjani, mille ohvriks võivad langeda ettevõtted või koguni majandusharud, kirjutab poliitikavaatleja ja väikeettevõtja Karmo Tüür Äripäeva essees.
Tesla plaan keskenduda odavamatele sõidukitele kergitas aktsia hinda
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Tesla avaldas eile plaani, mille kohaselt hakatakse tootma soodsamaid sõidukeid juba selle aasta lõpus. Tootmine hakkaks toimuma olemasolevates tehastes, mis lööb plaani segamini seoses Mehhikosse ja Indiasse kavandatavate uute tehastega. Pärast seda teadet on Tesla aktsia hind hakanud taas tõusma.
Swedbank kaotas kasumit vähem kui SEB
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Eesti kahe suurema panga tulemusi vaadates on näha, et Swedbanki kasum kahanes esimeses kvartalis vähem kui SEB-l.
Bolt lobistas Eesti kaudu vastuseisu Euroopa platvormide direktiivile Lisatud Bolti kommentaar
Tänavu vastuvõetud platvormitöö direktiivile seisis Eesti alul raevukalt vastu, mida kujundas Bolt ja esitles majandusministeeriumile isegi kirju, mida Eesti võiks esitada enda seisukohtade pähe.
Tänavu vastuvõetud platvormitöö direktiivile seisis Eesti alul raevukalt vastu, mida kujundas Bolt ja esitles majandusministeeriumile isegi kirju, mida Eesti võiks esitada enda seisukohtade pähe.