• Jaga lugu:

    Sihvakas kaunitar

    Pärast autosõprade kiusamist ideesõidukitega on Saksamaa automeistrid viimaks rebinud katte oma uuel kaheukseliselt grand tourer'ilt. Ootus tasus ära sest, uus 8. seeria BMW on tõeliselt nägus.

    BMW 8. seeria saab olema autofirma uus lipulaev, mis vahetab välja senise 6. seeria. On tulemas ka tuline M8, mis saab omale M5 jõuülekande ja umbes 650hobujõulise V8 mootori. Seda autot peab aga ootama järgmise aasta suveni, kirjutab väljaanne Car.
    BMW teatel on sõiduk osa automargi uuest disainikeelest, mis peaks tunduma puhtam ja kaasaegsem.
    Autol on madalad esituled, millesse võib tellida valgustama ka laserid, automargile iseloomulike massiivsete neerukujuliste iluvõrede kõrval. "Neerud" ise peidavad endis aerodünaamilisi trikke ja lisaks on masin kere alt kaetud, hoidmaks kiire auto tuule jaoks aerodünaamilises mõttes libeda.
    Algselt saab masin kaks mootorit – 840d ja M850i. Mõlemal on BMW xDrive'i neljarattavedu ja kaheksakäiguline Steptronicu automaatne käigukast. 3-liitrisel reaskuuesel diiselmootoril on 316, 4,4-liitrisel topelt turboga V8 bensiinimootoril aga 523 hobujõudu.
    Tavalises olukorras saadab xDrive veojõu tagumistele ratastele, esirattad saavad tööd siis, kui sõiduk on suure koormuse all või libisemas. BMW Intergral Active Steering, tavalistele inimestele tuntud kui tagarataste juhtimine on masinal samuti standardvarustuses.
    Et hoida suur masin võimalikult kergena, kasutatakse rohkel alumiiniumit ja süsinikkiuga tugevdatud plasti. Katus, uksed, kapott ja tulemüür on alumiiniumist, samas kui käigukasti tunnel on valmistatud just plastist.
    Masina sisemus on ikka tuttavlik BMW, aga peidab endas ka mõningaid muudatusi. 8. seeria, nagu ka Z4 ja X5, kasutab iDrive'i info- ja meelelahutusüsteemi viimast versiooni, mis paikneb laial keskkonsoolil. Armatuurlaua ventilatsiooniavad on peened, rool jäme ja üldine väljanägemine kaasaegne ja sile.
    Uus masin läheb müügile juunis ja esimesed autod jõuavad omanikeni novembris. Hinnad algavad Suurbritannias 87 000 eurost diiselmootoriga sõidukil ja bensiinimootoriga masina eest tuleb välja käia vähemalt 114 000 eurot.
    Foto: BMW
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Rimi turundusjuht: kolm suurimat muret on praegu meie inimesed, inimesed ja veel kord inimesed
Uute karmimate piirangute aeg esitab suure väljakutse kaupluste töötajatele, sest iga ukse ette meil turvameest panna ei ole, kirjutab Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro.
Uute karmimate piirangute aeg esitab suure väljakutse kaupluste töötajatele, sest iga ukse ette meil turvameest panna ei ole, kirjutab Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Arro.
Wise'i aktsia kiire langus jätkub Tipust –31%
Wise’i aktsia on esimest korda langenud IPO tasemest allapoole pärast seda, kui asutaja Taavet Hinrikus müüs enam kui 100 miljoni dollari eest aktsiaid turuhinnast allpool. Samuti tunnevad investorid muret suureneva konkurentsi pärast, vahendab Bloomberg.
Wise’i aktsia on esimest korda langenud IPO tasemest allapoole pärast seda, kui asutaja Taavet Hinrikus müüs enam kui 100 miljoni dollari eest aktsiaid turuhinnast allpool. Samuti tunnevad investorid muret suureneva konkurentsi pärast, vahendab Bloomberg.
Mitmesse ametisse otsitakse töötajaid riigikogust parema palgaga
Kõrgeimat töötasu pakutakse arstidele suunatud töökuulutustel, kus keskmine palgapakkumine ületab riigikogu liikmete töötasu, teatas CVKeskus.ee portaalis viimastel kuudel avaldatud avaliku palgaga tööpakkumisi vaadates.
Kõrgeimat töötasu pakutakse arstidele suunatud töökuulutustel, kus keskmine palgapakkumine ületab riigikogu liikmete töötasu, teatas CVKeskus.ee portaalis viimastel kuudel avaldatud avaliku palgaga tööpakkumisi vaadates.
Riik viib lennufirmad ühe tiiva alla
Valitsus andis majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile heakskiidu alustada ettevalmistusi uue lennunduskontserni loomiseks, mis ühendab Nordica, Regional Jeti (ärinimi Xfly) ja Transpordi Varahalduse ühe katuse alla.
Valitsus andis majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile heakskiidu alustada ettevalmistusi uue lennunduskontserni loomiseks, mis ühendab Nordica, Regional Jeti (ärinimi Xfly) ja Transpordi Varahalduse ühe katuse alla.