• OMX Baltic0,00269,28
  • OMX Riga1,84932,66
  • OMX Tallinn−0,071 753,02
  • OMX Vilnius0,18990,97
  • S&P 5000,475 657,77
  • DOW 301,540 813,68
  • Nasdaq 0,0718 484,73
  • FTSE 100−0,198 167,46
  • Nikkei 2250,241 275,08
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,24
  • OMX Baltic0,00269,28
  • OMX Riga1,84932,66
  • OMX Tallinn−0,071 753,02
  • OMX Vilnius0,18990,97
  • S&P 5000,475 657,77
  • DOW 301,540 813,68
  • Nasdaq 0,0718 484,73
  • FTSE 100−0,198 167,46
  • Nikkei 2250,241 275,08
  • CMC Crypto 2000,000,00
  • USD/EUR0,000,92
  • GBP/EUR0,001,19
  • EUR/RUB0,0096,24
  • 25.11.13, 11:55

Welcome to Estonia – not SO positively surprising?

See on lihtsalt NII HALB, kommenteeris reklaamiagentuuri Der Tank projektijuht Veronika Pekurina uusi EASi tellimusel valminud ja Venemaa turule suunatud reklaamvideoid.
"Tahtsin karjuda. Võtta reklaami tellijal käest kinni ja küsida talt – mis asi see on," kirjutas ta Best Marketingis.
"Töötades Eesti parimas reklaamiagentuuris ma kogu südamest hoolin ka Eesti brändist. Ja see, mis sellega viimase kuue kuu jooksul toimunud on, lihtsalt kurvastab. Ma südamest ei saa aru, kuidas saab oma riiki mitte armastada? Teha oma kodumaa üle nalja ja langeda nii madalale. Ehkki reklaami tellija ja loojad ilmselt ei saagi sellest aru, aga minu arvates need reklaamid häbistavad meie riiki," selgitas Pekurina.
Loe Best Marketingist  Veronika Pekurina analüüsi klippidest, mis kutsuvad vene turiste tulema Eestisse koos 75 sõbraga. Tutvu samas teemaveebis ka Best Marketing Internationali juhi Hando Sinisalu kommentaariga . Uudise, et EAS peatas reklaamikampaania, leiad siit .

Seotud lood

Uudised
  • 26.11.13, 11:55
EAS: matrjoškakampaania täitis eesmärke
"Ehkki kampaania senised numbrilised eesmärgid on täidetud, otsustasime vastuokslikke emotsioone tekitanud sotsiaalmeedia klippe edasi mitte näidata," rääkis EASi turundus- ja kommunikatsiooniüksuse direktor Katrin Aunpu.
Uudised
  • 26.11.13, 08:44
EASi matrjoškade kampaania maksis 28 000 eurot
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid.
Uudised
  • 29.11.13, 11:11
Matrjoškakampaania maksis 180 000 eurot
EASi matrjoškakampaania läks maksma 180 000 eurot, millest suurim osa ehk ligi 72 000 eurot kulus raadioreklaamidele Venemaal.
Uudised
  • 26.11.13, 11:29
Ossinovski: kas Inglismaal reklaamitakse naisteriietes purjus poissmehi?
Riigikogu väliskomisjoni ja Euroopa Liidu asjade komisjoni liikme Jevgeni Ossinosvki sõnul võiks Eesti turiste meelitades näidata seda, mis siin head on, mitte Eestit külastavaid turiste.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.06.24, 16:26
Küsitlus: keskpangad plaanivad kulla osturallile hoogu juurde anda
Aina rohkem on keskpanku, kes plaanivad järgmise aasta jooksul oma kullareserve suurendada. Samuti ootavad keskpangad, et ka teised keskpangad ostavad rohkem kulda, selgub värskest iga-aastasest Maailma Kullanõukogu (WGC) küsitlusest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele