Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
EASi nõukogu esimees: nali olgu hea maitse piiril
EASi nõukogu esimees Cinzia Siig märkis, et iga reklaam peab sihtrühma kõnetama kõige paremal moel, nutikus ja huumor peavad olema hea maitse piiril.
"Nutikus ja huumor käivad kahtlemata asja juurde, kuid see kõik peab olema välja mängitud hea maitse piiril nii, et sihtrühm asja ideest aru saab," sõnas ta. Siig lisas, et iga reklaam peab kõnetama sihtrühma kõige paremal moel.
Vene turistidest rääkides nentis Siig, et kahtlemata on eestlastel ja venelastel omamoodi lähedane kokkupuude ja seetõttu on lubatud ka teatav allegooria.
"Tuleb aga arvestada sellega, et asja tuum peab olema ühtemoodi mõistetav ja eesmärki täitev mõlemale poolele, kumbagi negatiivselt riivamata," hindas Siig.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid ning videoreklaamid võeti maha.
Minu Äripäeva kasutamiseks logi sisse või loo konto.