• OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 5000,25%5 678,17
  • DOW 300,09%41 403,66
  • Nasdaq 0,45%18 009,11
  • FTSE 1000,35%8 561,55
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • OMX Baltic−0,08%302,85
  • OMX Riga0,05%869,91
  • OMX Tallinn−0,29%1 989,15
  • OMX Vilnius0,16%1 197,64
  • S&P 5000,25%5 678,17
  • DOW 300,09%41 403,66
  • Nasdaq 0,45%18 009,11
  • FTSE 1000,35%8 561,55
  • Nikkei 2251,56%37 503,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%94,24
  • 26.11.13, 12:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EASi nõukogu esimees: nali olgu hea maitse piiril

EASi nõukogu esimees Cinzia Siig märkis, et iga reklaam peab sihtrühma kõnetama kõige paremal moel, nutikus ja huumor peavad olema hea maitse piiril.
"Nutikus ja huumor käivad kahtlemata asja juurde, kuid see kõik peab olema välja mängitud hea maitse piiril nii, et sihtrühm asja ideest aru saab," sõnas ta. Siig lisas, et iga reklaam peab kõnetama sihtrühma kõige paremal moel.
Vene turistidest rääkides nentis Siig, et kahtlemata on eestlastel ja venelastel omamoodi lähedane kokkupuude ja seetõttu on lubatud ka teatav allegooria.
"Tuleb aga arvestada sellega, et asja tuum peab olema ühtemoodi mõistetav ja eesmärki täitev mõlemale poolele, kumbagi negatiivselt riivamata," hindas Siig.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid ning videoreklaamid võeti maha.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele