• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,12%44 956,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 2250,12%44 956,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,64
  • 26.11.13, 12:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EASi nõukogu esimees: nali olgu hea maitse piiril

EASi nõukogu esimees Cinzia Siig märkis, et iga reklaam peab sihtrühma kõnetama kõige paremal moel, nutikus ja huumor peavad olema hea maitse piiril.
"Nutikus ja huumor käivad kahtlemata asja juurde, kuid see kõik peab olema välja mängitud hea maitse piiril nii, et sihtrühm asja ideest aru saab," sõnas ta. Siig lisas, et iga reklaam peab kõnetama sihtrühma kõige paremal moel.
Vene turistidest rääkides nentis Siig, et kahtlemata on eestlastel ja venelastel omamoodi lähedane kokkupuude ja seetõttu on lubatud ka teatav allegooria.
"Tuleb aga arvestada sellega, et asja tuum peab olema ühtemoodi mõistetav ja eesmärki täitev mõlemale poolele, kumbagi negatiivselt riivamata," hindas Siig.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus kulutas idanaabritele mõeldud videoklippidele 28 000 eurot, kuid loodetud edu asemel kutsus see esile negatiivsed reaktsioonid ning videoreklaamid võeti maha.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele